Sluuge zit weer eens te dubben over een beslissing.
Nu Balke bijna gecapped is, ondanks zijn jonge leeftijd, vraag ik me af wat ik moet doen.
1. Balke door blijven trainen op outside + 2 huidige buitenlandse trainees
2. Balke door blijven trainen op inside + 2 buitenlandse trainees verkopen + nieuwe (Nederlandse) inside spelers kopen
3. Balke door blijven trainen op inside + 2 huidige buitenlandse trainees
Hier zijn mijn bezwaren voor elk punt:
1. Balke zit nu op 21.06 cap op een max cap van 22-24, waarbij er dus niet veel ruimte overblijft, en hij moet wel degelijk nog inside getraind worden als ik hem in mijn team wil houden en competitief mee wil doen. Mijn huidige buitenlandse trainees hebben echter een goed potentieel en met mijn trainingsplan zullen ze over enkele jaren top PG's zijn, beter nog dan Balke.
2. Als ik mijn buitenlandse trainees verkoop, raak ik 2 spelers kwijt die een goed potentieel hebben. Ik kan echter 2 Nederlandse trainees hier voor terug halen, maar aangezien iedereen wel zo'n beetje vast houdt aan zijn Nederlandse talenten met een superstar+ potentieel, wordt dit een lastig verhaal om binnen aanzienlijke tijd een vervanging hiervoor te zoeken.
3. Mijn huidige trainees moeten uiteraard ook inside getraind worden, maar ik heb als doel om mijn Griek nog in het U21 te krijgen, wat een lastig verhaal is vanwege zijn lichte trainingsachterstand, maar de Grieken vertelden mij dat het nog mogelijk is. Als ik nu inside ga trainen met hun is deze kans verkeken.
Graag hoor ik wat jullie hier van denken.
Last edited by Sluuge at 10/17/2012 5:21:24 AM