XD perfecte, t'havia entés.
Pero sabeu si el fet d'entrenar 3 jugadors uniposicionalment fa que els 2 "canyeros" no entrenin tant com ho farien si el tercer jugador en discòrdia no jugués? És a dir, entrenant unicament a 2 uniposicionalment fa q vagi més ràpid?
No t'acabo d'entendre... Però entrenar en menys posicions fa que el jugador millori més ràpidament.
Entrenar Abast de tir a 1 posició és més ràpid que entrenar Abast de Tir a 2 posicions, per exemple.
Aquesta és la base.
Mentre el jugador jugui més de 48 minuts ja entrenarà a tope (al 100%), a partir d'aquí és igual si juga 49 com si juga 72 minuts (De cara a l'entrenament de l'habilitat, per millorar la forma el millor és que jugui entre 55 y 70, aprox.)
No sé si t¡he respost al teu dubte... :S Crec que sí ;)
Com q no m'he explicat, no sé si m'has cnotestat... em sembla que si, pero asseguremos-en: jo entreno uniposicionnalmetn als Bases. Pero tinc dos opcions: entreno 2 bases que juguen mes de 48 minuts i despres un base que juga 20 minuts a la setmana... l'altra opció és que només entreni els 2 bases que juguen mes de 48 i ningú mes.
El fet que hi hagi un tercer base que rebi entrenament, perjudica l'entranemnt rebut pels 2 bases que juguen 48 minuts?
No sé si estic molt espés o què passa ;)
El fet de que hi hagi un tercer base que rebi entrenament no perjudica l'entrenament dels altres 2 bases, sempre i quan aquests superin els 48 minuts jugats entre els 3 partits de la setmana.
Pose'm un exemple, a veure si queda clar del tot:
- 3 jugadors entrenables.
Jugador A: 48 minuts jugats = 100% d'entrenament.
Jugador B: 48 minuts jugats = 100% d'entrenament.
Jugador C: 48 minuts jugats = 100% d'entrenament.
Això seria ideal, però és molt difícil d'aconseguir.
- 3 jugadors entrenables.
Jugador A: 60 minuts jugats = 100% d'entrenament.
Jugador B: 55 minuts jugats = 100% d'entrenament.
Jugador C: 29 minuts jugats = x% d'entrenament. (no sé sap el potencial exacte, pero no entrenarà al 100%.
Són dos exemples diferents, i com veus els jugadors amb 48 minuts ja entrenen al 100% i amb 60 minuts també al 100%. però amb menys de 48 ja no.
Ha de quedar clar que perquè un jugador entreni al 100% ha de jugar 48 mínim, a partir d'aquí pots dedicar-te a entrenar aquests jugadors amb més minuts, però entrenaran al 100% igual, o pots ficar un tercer jugador i aprofitar aquests minuts extres que no necessiten els 2 primers jugadors.
I per acabar, les regles diuen això:
L'ideal és que els jugadors juguin 48 minuts per setmana, o un partit sencer, amb l'objectiu d'aconseguir el màxim benefici de l'entrenament. Si un jugador juga per sota dels 48 minuts, també millorarà, però a un ritme més lent que un que n'hagi jugat 48.