Jullie stoppen met deze treat, maar ik reageer toch nog even omdat ik de discussie wel interessant vind.
Ik zit nu precies in het schuitje waar jullie het over hebben.
Ik ben de vorige 2 seizoenen in de finale van de P.O, gekomen. De eerste keer won ik alles, behalve van Osiris dat het seizoen daar voor degradeerde uit de 2e. Te zwak voor de 2e, maar te sterk voor mij. Osiris promoveerde dus, maar hield het maar 1 seizoen uit in de 2e.
De 2e keer was Floppzzys te sterk. Die investeerde dus iets van 24 miljoen in zijn team. Ik won wederom alles, uitgezonderd van de big spender Floppzzys.
Dit seizoen verwacht ik weer de finale te halen. Ik heb gewoon een goed team ( al zeg ik het zelf ) In die finale tref ik waarschijnlijk DREAM Paragon. Dit team degradeerde vorig seizoen uit de 2e (te zwak voor de 2e ) In de competitie verloor ik nipt van dit team, dus ik zie mij nog niet zo maar even promoveren. Als dat al lukt ben ik dus maar een ietsepietsie sterker dan een team wat te zwak was voor de 2e.
Als ik dus promoveer, dan weet ik dat ik het heel zwaar zal krijgen in de 2e.
Als ik echter niet promoveer is er weer een ander probleem. Ik train serieus en mijn team wordt langzaam beter, maar ook steeds duurder. Ik red het financieel maar net en de stadioninkomsten zijn voor een 3e klasser prima.
Om financiele redenen is dus promotie heel belangrijk. Die 500K bonus heb ik nodig om mijn selectie wat op te krikken en ook het stadion moet in de 2e klasse nog groter worden.
Sluug wens ik dus het aller beste, maar ik vrees dat je het niet gaat redden omdat je selectie te licht is en dat kun je met 500k niet op peil brengen.
Overigens zou ik de uitdaging niet uit de weg gaan. Als je kunt promoveren moet je het gewoon doen.
The sky is the limit.