Ik denk als je mocht promoveren dat je met dit team niet echt , in de problermen gaat komen in de 2e klasse.
Als je naar jou klasse kijkt is dit denk de sterkste 3e klasser die er is .
Dream paragon heeft ook een heel sterk team zeker met Golbach,die ook in het NT speeld,maar ik denk dat je wel van hem kan winnen omdat je toch denk ik beschikt over een team wat iets wat breder is dan van hem,denk dat je vooral met tactische spelen dit team wel moet kunnen pakken.
Ik heb deze discussie ook gevolgd en denk ook als je de kans krijgt op promotie ,dat je die ten alle tijde met 2 handen moet aangrijpen,zou ik ook doen.
En ik denk ook dat de selectie van Sluuge niet sterk genoeg voor in 2 ,maar wat heb jeb te verliezen,helemaal niets.
Je gaat in ieder geval 500k krijgen aan bonus en veel meer inkomsten krijgen.
In het ergste geval keer je terug in 3 ,heb je zeer waarschijnlijk een hele leuk draft speler.
Want het is een groot voordeel als je in een zwakke 3e klasser zit,je kan een stuk makkelijker je stadion uitbreiden,omdat het publiek toch blijft komen,omdat je makkelijk je wedstriojden kan winnen ,wat dus een hoop extra inkomen oplevert ,als je dat vergelijkt met de sterkere 3e klassers.
Ik heb opzich best een aardig team,maar omdat ik een sterkere klasse zit,moet ik gewoon veel inkomsten laten liggen omdat er gewoonweg teveel wedstrijden worden verloren en je dat toeschouwers kost.
Kortom als je het geluk heb om gunstig te zijn ingedeeld ,zou ik altijd gaan voor promotie ,want het levert je altijd geld op,alleen je moet geen domme dingen gaan doen,als je financieel gezien niet voldoende mogelijkheden hebt.
Lekker sparen in in de 2e klasse en je stadion verder uitbreiden en goed investeren in de draft,kom je altijd beter uit..
Last edited by primoss at 5/3/2012 2:20:09 PM