BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Vreugdemuur 3

Vreugdemuur 3 (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
188435.694 in reply to 188435.685
Date: 5/3/2012 1:33:01 PM
Overall Posts Rated:
204204
Gewoon promoveren is het beste. Je verdient meer. En je hebt kans op een goede draft mocht het niet lukken

This Post:
00
188435.695 in reply to 188435.691
Date: 5/3/2012 1:47:09 PM
Overall Posts Rated:
144144
Ik weet ook niet of ik het kan redden, maar ben er achter gekomen wel redelijk goed tactieken te bedenken waarmee ik met mijn mindere team het een groter team behoorlijk lastig kan maken. De redenen waarom ik toch graag naar de 2e divisie wil:

- 500k, kan ik mooie speler van halen
- Extra fan inkomsten, oftewel mijn stadion uitbreiden
- Melvin Balke, wil hem zien tegen betere tegenstanders
- Zoals Arsjitekt zei, mocht het een complete faal tocht worden, dan heb ik een goeie draft pick, waarbij ik dit seizoen elke week 3 punten gespaard heb en deze mee neem naar volgend seizoen
- Mocht ik direct weer degraderen, kom ik waarschijnlijk in een 3e divisie die sterker is als die ik nu heb, waar ik meer aan heb dan elke wedstrijd mijn tegenstander te vernederen zonder enige moeite.

Ik snap ook dat de 2e divisie echt al goede teams heeft, dat merk ik op dit moment ook wel in de Privé Competitie, maar met de verdere ontwikkeling van Balke en de 500k die ik kan uitgeven aan een andere speler ga ik het gevecht gewoon aan.

This Post:
00
188435.697 in reply to 188435.696
Date: 5/3/2012 1:54:36 PM
Overall Posts Rated:
1414
Zoals een ander al schreef het is een marathon en de eindstreep is errug ver weg.
Maar ik moet eerst maar eens de P.O. zien door te komen.
Promoveer ik, dan enkele seizoenen pas op de plaats maken, groeien en financieel de boel op orde brengen.
Maar ik begin dan al met duidelijk hogere inkomsten en dat maakt veel, zo niet alles goed.
Promoveer ik niet, dan allereerst de financiele huishouding op orde brengen.

The sky is the limit.
This Post:
00
188435.698 in reply to 188435.696
Date: 5/3/2012 2:19:27 PM
Overall Posts Rated:
408408
Ik denk als je mocht promoveren dat je met dit team niet echt , in de problermen gaat komen in de 2e klasse.
Als je naar jou klasse kijkt is dit denk de sterkste 3e klasser die er is .
Dream paragon heeft ook een heel sterk team zeker met Golbach,die ook in het NT speeld,maar ik denk dat je wel van hem kan winnen omdat je toch denk ik beschikt over een team wat iets wat breder is dan van hem,denk dat je vooral met tactische spelen dit team wel moet kunnen pakken.

Ik heb deze discussie ook gevolgd en denk ook als je de kans krijgt op promotie ,dat je die ten alle tijde met 2 handen moet aangrijpen,zou ik ook doen.
En ik denk ook dat de selectie van Sluuge niet sterk genoeg voor in 2 ,maar wat heb jeb te verliezen,helemaal niets.
Je gaat in ieder geval 500k krijgen aan bonus en veel meer inkomsten krijgen.
In het ergste geval keer je terug in 3 ,heb je zeer waarschijnlijk een hele leuk draft speler.

Want het is een groot voordeel als je in een zwakke 3e klasser zit,je kan een stuk makkelijker je stadion uitbreiden,omdat het publiek toch blijft komen,omdat je makkelijk je wedstriojden kan winnen ,wat dus een hoop extra inkomen oplevert ,als je dat vergelijkt met de sterkere 3e klassers.
Ik heb opzich best een aardig team,maar omdat ik een sterkere klasse zit,moet ik gewoon veel inkomsten laten liggen omdat er gewoonweg teveel wedstrijden worden verloren en je dat toeschouwers kost.

Kortom als je het geluk heb om gunstig te zijn ingedeeld ,zou ik altijd gaan voor promotie ,want het levert je altijd geld op,alleen je moet geen domme dingen gaan doen,als je financieel gezien niet voldoende mogelijkheden hebt.

Lekker sparen in in de 2e klasse en je stadion verder uitbreiden en goed investeren in de draft,kom je altijd beter uit..

Last edited by primoss at 5/3/2012 2:20:09 PM

This Post:
11
188435.700 in reply to 188435.699
Date: 5/3/2012 2:52:37 PM
Overall Posts Rated:
408408
Als je weer degradeert gaat het je zeker in het begin toeschouwers kosten,das duidelijk.
Maar het weegt niet op tegen de extra inkomsten die je hebt genoten in de 2e klass,zeker als je trainees in de 2e klasse gewoon hun training hebben gehad,kunnen ze bij eventuele degradatie na 3 zeer waardevol zijn,en ook je draft pick kan makkelijk meetrainen in 3,zonder dat je prestaties er onder leiden.
Dus ik denk op de langere termijn als je het goed aanpakt dat je er alleen maar beter van wordt..

This Post:
00
188435.702 in reply to 188435.696
Date: 5/3/2012 3:27:35 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
539539
Second Team:
The Milk
Ook ik heb de fout gemaakt om te snel te willen promoveren.. Lang in de IIIe gezeten waar ik veel geleerd heb en toen gepromoveerd ben.. Echter veel te snel naar de DBA gegaan.. Daar wat rare aankopen gedaan en nu ben ik nog bezig om mijn team weer normaal op te bouwen wat zeker nog 2 seizoenen gaat duren..

Ik denk dat die rare aankopen waarmee je je oude team overhoop gooide dan eerder het probleem waren. Promoveren naar de DBA was op zichzelf niet destructief voor je team, financieel aantrekkelijk volgens mij en leidt ook tot een goede draft. Het gaat pas fout als je je team vervolgens op een verkeerde manier overhoop gooit en dan op een punt komt waarbij je alles moet snijden en opnieuw moet beginnen.

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
188435.703 in reply to 188435.699
Date: 5/3/2012 3:31:34 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
539539
Second Team:
The Milk
En hoeveel je fans er onder lijden hangt ook nog af van hoe je degradeert. Een 8e plaats wordt volgens mij een stuk erger gezien dan degraderen na een duel met de #7 of #6. Dit ervoer ik in ieder geval toen ik als #8 degradeerde uit de DBA vergeleken met de #6 of 7 van de andere kant die een slechtere win/loss ratio had.

Desondanks heb ik volgens mij ook toen er wel veel geld aan over gehouden (mijn selectie was niet veel duurder dan in de II en de inkomsten veel hoger).

p.s. vergeet ook niet dat je fans na de promotie erg enthousiast zijn en met velen naar je stadion komen zelfs met hogere prijzen. Ik verdiende als promovendus die #8 werd in de DBA na de uitbreiding van mijn stadion iets boven het gemiddelde van de DBA.

Last edited by Tesse at 5/3/2012 3:32:42 PM

Crunchy! If you eat fast enough
Advertisement