![:)](/images/conf/emoticons/smile.png)
Näyttää jopa siltä, että osa jengistä on ottanut "koppia" heittämästäni haasteesta, "jokainen viesti foorumilla on pallon arvoinen !
![(BB)](/images/conf/emoticons/basketball.png)
Kävin tuossa toissa viikonloppuna jopa pallottelemassa vuoden 2017 viestejä.
![L:)](/images/conf/emoticons/loser.png)
Kohta joku kysyy miksi ?
![O:)](/images/conf/emoticons/sacred.png)
Laitetaanpa vähän syytä: Taisi olla syksyä 1987 tai kevättä 1988, tehtiin Kuusankoskella Kuusanniemeen PK 9:ä, ylitöissä ja illalla noin klo 20 tuli vähän nälkä. No, paikalliselle nakkarille, lihis parilla nakilla + 2 desin maito. Sain syötyä, samalla ostoksilla ollut hieman oudon oloinen kaveri, lievästi kaljalta tuoksahtaen kysyy: "Onks sulla auto, voisitko heittää hänet kämpille ? " No, vastasin: "asutko kaukana, mulla on vähän kiire takaisin töihin" ? "Pari kilsaa", vastasi kaveri. No, otin herran kyytiin ja vein paikallisen työkeskuksen asuntolaan (tämä kyllä mulle selvisi vasta seuraavana päivänä). Kyydittävä avasi oven, kiitti ja oli jo lähdössä kun hän sanoi: "saanko laulaa Sinulle yhden laulun" ? OK, myönnyin, kaveri lauloi mulle Veikko Lavin laulun: "jokainen ihminen on laulun arvoinen, jokainen ihminen on tärkeä" ! Töihin takaisin ajaessa tuli tippa linssiin.
![:(](/images/conf/emoticons/sad.png)