BuzzerBeater Forums

BB Hellas > [ΕΘΝΙΚΗ] Συζήτηση

[ΕΘΝΙΚΗ] Συζήτηση (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
240885.699 in reply to 240885.690
Date: 4/8/2014 2:18:44 PM
Overall Posts Rated:
4747
Για αρχή ευχαριστούμε για το αρχείο!!!
Μετά, πολύ ωραία ιδέα να ανοίξει ένα νήμα με τα αρχεία αυτά!!!
Τέλος, ίσως επειδή είμαι άσχετος, αλλά μπορείτε συνοπτικά να μας πείτε τι ποιότητα γυμναστή χρειαζόμαστε για αξιοπρεπή προπόνηση;
Εγώ για αυτή τη σαιζόν θέλω να φτιάξω γήπεδο, αλλά του χρόνου θα μου άρεσε να προπονήσω. Οπότε αν μπορείτε να κάνετε ένα υπολογισμό τι μπάτζετ χρειάζομαι για να προπονήσω έναν τέτοιο παίχτη θα χαρώ να το κοιτάξω!!

This Post:
00
240885.701 in reply to 240885.685
Date: 4/8/2014 6:08:16 PM
Overall Posts Rated:
8585
Ενα μεγαλο μπραβο μαμου!!Παρα πολυ καλη δουλεια πραγμα που δειχνει ποσο ενδιαφερεσαι για την εθνικη μας!!Πιστευω πως οι κλησεις των παικτων πρεπει να βασιστουν στα τωρινα δεδομενα και να δοθει μεγαλυτερη προσοχη στα δευτερευοντα σκιλ απο οτι πριν.Απ' οτι διαβασα αυτη την κατευθυνση θα ακολουθησει το φετινο μας ροστερ πραγμα πολυ θετικο.

Παντως συμπεραινω πως σε αυτα τα δεδομενα αποτελουν ισως τις καλυτερες επιλογες ο Κιριλος για 3αρι και ο Βαμβακαρης για 2αρι καθως πληρουν σχεδον ολα τα κριτηρια.
Βεβαια το κλειδι ειναι να ξεκινησουν και οι μανατζερ να προπονουν τους παικτες τους με αυτο τον τροπο ωστε μελλοντικα να εχουμε και καλυτερες επιλογες για το ροστερ εθνικης.Και παλι μπραβο!

Ένας ολοκληρωμένος άνθρωπος έχει γαλήνη για να δέχεται τα πράγματα που δεν μπορεί να αλλάξει, έχει δύναμη για να αλλάξει τα πράγματα που μπορεί και σοφία για να μπορεί να καταλάβει τη διαφορά.
This Post:
22
240885.707 in reply to 240885.705
Date: 4/9/2014 7:56:21 AM
Supernova Elites
A1
Overall Posts Rated:
662662
Ωραία τα λές ...! Ελπίζω στις επόμενες εκλογές να συζητήσουμε τις απόψεις που εξέφρασες στον όμιλο σου,όπως

Σύντροφοι, έβαλα υποψηφιότητα για την εθνική ομαδα... χαχαχαχα...