BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21 Ehdokaspuheet / National Team Speeches

U21 Ehdokaspuheet / National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: Bunter
This Post:
00
44402.7 in reply to 44402.6
Date: 8/14/2008 2:41:05 PM
Overall Posts Rated:
2323
Moi!

Tässä myös se minun "vaalipuheeni".

En lainkaan epäile etteikö täältä Suomen BB-managereista parempaakin löydy huolehtimaan junnu-joukkueen menestyksestä, mutta löytyykö sellaista nykyisistä ehdokkaista?

Pari kautta on tullut omaa joukkuetta luotsattua menestyksekkäästi ja kovasti myös osallistuttu keskusteluihin sekä Suomessa, että Globalilla, välillä pikku hiprakassa niissä jopa "pieniä" ylilyöntejä tullut tehtyä. Tärkeintä on se, että sydän on mukana pelissä!

Nuorisojoukkueen menestyksen avain tulee pitkälti olemaan siinä, miten saadaan parhaat mahdolliset juniorit maailmalta kasattua joukkueeseen. Mikäli tulen valituksi niin käytän siihen runsaasti aikaa ja vaivaa. Toivottavasti siihen on apuakin saatavilla.

Vastustajat tulee ennen matsia scoutata perinpohjaisesti sekä taktiikan, että pelaajien kykyjen osalta ja laatia niiden avulla vastustajan tappava taktiikka omalle joukkueelle.

Miesten maajoukkueen NaiCoun, kuten muidenkin aktiivisten BB-managareiden kanssa uskon vahvaan yhteistyöhön ja -henkeen

Myönnän käyttäväni nykyisiä apuohjelmiakin suuntaa antavina apuvälineinä, mutta samalla pyrin itse kehittämään tarkempia menetelmiä pelaajien kykyjen arvioimiseen.

Henkilökohtaista tietoa sen verran, että olen entinen Suomen nuorten koripallomaajoukkueen pelaaja (olisko tässä nyt meriittiä? :), ja työskentelen IT-alalla. Opiskellut olen mm. tilastotiedettä yliopistotasolla. Matkustan kohtuullisen paljon, mutta aina läppäri (Huom! ei Apple-merkkinen) mukana. Majoitus valitaan siten, että verkkoyhteys yötäpäivää saatavilla. Loggautuneena BB:lle päivittäin monta kertaa, jopa yölläkin joskus pitkiä sessioita!

Valitkaa oikein! Ken se oikea sitten onkin?

Last edited by Bunter at 8/14/2008 3:35:35 PM