Ooit gedacht aan het schrijven van nen boek over Buzzerbeater?
Ik zou fan zijn en hem zeker lezen
Ik kan nog wel volgen, merci!
nie echt, en ik denk niet da k daar ooit tijd ga voor hebben.

Ksnap ook het idee wel da secundary skills sneller omhoog gaan als ze laag zijn. Handig denk ik dan!
hm, ik denk niet dat ik zoiets gezegd heb. Altans ik hoop van niet, want dat klopt niet, integendeel.

Misschien dus toch nog maar efkes verduidelijken:
1 bepaalde skill zal sneller stijgen, als de secundary skills van die skill hoger zijn. bvb je hebt de inside skills REB, ID, IS en block.
Dus als je block traint, en de andere 3 zijn hoog, zal block sneller trainen dan wanneer de overige 3 laag zijn.
Hetzelfde geld echter ook voor secundary training. als ge bvb iets traint, waarbij blokken als secundary meegetraint wordt, dan is het beter dat de drie overige inside skills hoger zijn.
Ge moet dus elk stukske training apart bekijken.
Uiteindelijk is het dus: hoe hoger de skills van ne speler, hoe sneller hij stijgt. Maar meestal is hij dan ook ouder. Het compenseert een beetje de achteruitgang door leeftijd, hoewel leeftijd meer invloed heeft, en je dus niet kunt zorgen dat door te stijgen zijn training op hetzelfde tempo kan blijven gebeuren.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.