Är det någon fler som upptäcker fel så påtala detta så åtgärdar jag det.Jämförde med min maratontabell och hittade följande fel:* Du har en säsong för mycket på IOW, dom har spelat säsong 15-23* TEL verkar du ha varit generös mot. Tror att dom bara har 6 säsonger i SBBL (säsong 11-16), eller har jag missat något?* Jag hade missat resultaten från ett par säsonger för HHH i maratontabellen (uppdaterar strax i den andra tråden).* Jag hade missat en säsong på BCN, face, Stuvsta, som jag lagt till nu (tidiga säsonger är fortfarande inte kompletta dock)
Är det någon fler som upptäcker fel så påtala detta så åtgärdar jag det.
Är det någon fler som upptäcker fel så påtala detta så åtgärdar jag det.Jämförde med min maratontabell och hittade följande fel:* Du har en säsong för mycket på IOW, dom har spelat säsong 15-23* TEL verkar du ha varit generös mot. Tror att dom bara har 6 säsonger i SBBL (säsong 11-16), eller har jag missat något?* Jag hade missat resultaten från ett par säsonger för HHH i maratontabellen (uppdaterar strax i den andra tråden).* Jag hade missat en säsong på BCN, face, Stuvsta, som jag lagt till nu (tidiga säsonger är fortfarande inte kompletta dock)Jag ska kolla upp detta när jag har mer tid än vad jag har nu. Tack för inputen!
Du har helt rätt. Jag saknar Mörby helt i min statistik. Har du, eller Jokehim den allvetande, koll på vilka säsonger dom spelade?
Är det någon fler som upptäcker fel så påtala detta så åtgärdar jag det.Jämförde med min maratontabell och hittade följande fel:* Du har en säsong för mycket på IOW, dom har spelat säsong 15-23* TEL verkar du ha varit generös mot. Tror att dom bara har 6 säsonger i SBBL (säsong 11-16), eller har jag missat något?* Jag hade missat resultaten från ett par säsonger för HHH i maratontabellen (uppdaterar strax i den andra tråden).* Jag hade missat en säsong på BCN, face, Stuvsta, som jag lagt till nu (tidiga säsonger är fortfarande inte kompletta dock)Jag ska kolla upp detta när jag har mer tid än vad jag har nu. Tack för inputen!Om jag inte räknar fel (räknar även med den innevarande säsongen, 23) så har IOW 10 säsonger i SBBL. Telefonplan hette som sagt tidigare BBB. Så deras säsonger verkar också stämma.