BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Rik Smits Bokaal: Seizoen 26

Rik Smits Bokaal: Seizoen 26

Set priority
Show messages by
This Post:
00
252703.71 in reply to 252703.63
Date: 2/1/2014 3:09:03 PM
Flexible Flamingo's
II.1
Overall Posts Rated:
168168
Second Team:
Dutch Knicks
Zojuist de competitiewedstrijd tussen Niques Lange Mannen en de flexibele flamingo's.
Twee overtimes nodig om tot een winnaar te komen. (Helaas de lange mannen)
Beloofd wat voor donderdag !!

From: primoss
This Post:
00
252703.73 in reply to 252703.72
Date: 2/6/2014 1:49:50 PM
Overall Posts Rated:
408408
Wat een belachelijke wedstrijd is dit zeg,mijn Center ligt er al na een kwartiertje uit met 6 fouten.
Totaal aantal fouten na 2 kwarten maar liefst 12 stuks,niet te geloven.
Nu heeft Kale ook de pech met een blessure van zijn Center,maar ik heb totaal geen hoop meer op een goede afloop,omdat mijn enige rebounder er al uit ligt.En op dat onderdeel kwam ik sowieso al te kort,jammer dat de wedstrijd zo moet verlopen.Ik vrees dat ik Kale straks maar moet gaan feliciteren...

This Post:
00
252703.74 in reply to 252703.73
Date: 2/6/2014 3:44:13 PM
FC Den Haag
II.1
Overall Posts Rated:
110110
Second Team:
FC Den Haag Dos
Wat en mooie loting voor mij!

Thuis tegen fano met in de selectie een van mijn voormalige U21 trainees en draftpick Bastiaan Hoefakker. Kijk er naar uit.

This Post:
11
252703.76 in reply to 252703.75
Date: 2/6/2014 5:25:09 PM
Overall Posts Rated:
77
Ik heb ook een leuke loting.

Ik ga maar eens een list verzinnen. Ik heb nog 4 dagen.
Ik speel thuis en de historie spreekt in mijn voordeel. 8-1
Toch denk ik dat ik de underdog ben. ;)

This Post:
33
252703.80 in reply to 252703.79
Date: 2/9/2014 10:28:06 AM
FC Den Haag
II.1
Overall Posts Rated:
110110
Second Team:
FC Den Haag Dos
Rik Smits Bokaal: Seizoen 26 -- 7e ronde (laatste 16)

Team Kalebam (59) vs Oversight (40)

Toppers Team Kalebam: Ad Ekker C (120k), Andrius Padumus SG (86k), Krzysztof Pietrzela C (80k)
Toppers Oversight: Dimitar Popov SG (34k), Frank Bergeron PG (33k), Roberto Maelo SF (30k)

Tijd om te kijken of de organisator van de toto en vaste analyticus ook op het basketbalveld potten kan breken. Aan ervaring mag het hier niet ontbreken. Team Kalebam is al actief vanaf seizoen 4. Zijn tegenstander in deze wedstrijd, Oversight, is echter ook aanwezig vanaf seizoen 4.

Als we kijken naar de geschiedenis van het bekertoernooi heeft Team Kalebam eenmaal de halve finale bereikt. Dit is de beste prestatie geweest, naast dit resultaat heeft Team Kalebam in het bekertoernooi weinig potten kunnen breken. Tegenstander Oversight heeft op dit gebied betere resultaten bereikt. Naast een halve finale, een kwartfinale heeft Oversight ook driemaal de laatste 16 van het bekertoernooi bereikt.

Team Kalebam doet het beter in de competitie waar hij op dit moment op een tweede plaats staat. Oversight moet het doen met een 5de plaats. Wanneer je kijkt naar de vormen zijn de goede bekerruns duidelijk te zien. Beide vormen van de spelers zijn erg matig tot redelijk te noemen. Oversight is hier iets in het voordeel met wat betere vormen.

Oversight wisselt z nu en dan met zijn tactiek, echter valt hij in bijna alle gevallen aan met een outside tactiek. Kijkende naar zijn slectie heeft hij ook weinig andere opties en kan hier een groot voordeel worden behaald door Team Kalebam. Team Kalebam heeft met zijn selectie meer mogelijkheden en is op dit gebied dan ook minder voorspelbaar want zowel in- als outside tactieken worden gebruikt. Logischerwijs zal Oversight deze wedstrijd ook een outside tactiek hanteren, en zal Team Kalebam een inside tactiek uit de hoge goed toveren. Echter gezien het grote verschil zal dit geen noodzakelijk optie zijn voor Team Kalebam en kan ook een overige tactiek zorgen voor een, naar mijn mening, eenvoudige overwinning voor Team Kalebam. Zo kan hij blijven hopen op de hem zo gewenste volgende ronde tegen FC Den Haag.

Advertisement