BuzzerBeater Forums

BB België > Vreugdemuur

Vreugdemuur

Set priority
Show messages by
This Post:
00
6825.714 in reply to 6825.713
Date: 5/6/2010 6:16:41 PM
Overall Posts Rated:
00
Tot daar mijn bekerdromen :)

LoD zorgt voor het einde :D

This Post:
00
6825.715 in reply to 6825.714
Date: 5/8/2010 7:54:33 AM
Overall Posts Rated:
00
Tot daar mijn bekerdromen :)

LoD zorgt voor het einde :D

Hier hetzelfde door BC Tienen, al was mijn team niet echt klaar voor bekerwinst :-D

This Post:
00
6825.716 in reply to 6825.715
Date: 5/9/2010 5:47:04 AM
Overall Posts Rated:
22
2 ups vorige week voor mijn 19-jarige center (sensational ID en proficient SB)
+ hij doet mee als startende center in de All Star Game :)
+mijn PF als reserve op de bank

:) :) :)
Mij hoor je niet klagen

This Post:
00
6825.717 in reply to 6825.716
Date: 5/10/2010 11:00:36 AM
Overall Posts Rated:
00
Mijn trainee overtuigend in de All-Stargame gestemd als starter en mijn SG en SF vergezellen hem in die starting 5. Jeuj. :)

This Post:
00
6825.718 in reply to 6825.714
Date: 5/11/2010 3:31:33 PM
Overall Posts Rated:
9696
Tot daar mijn bekerdromen

LoD zorgt voor het einde

Laat 1 ding duidelijk zijn. IK heb niet voor je einde gezorgd, maar wel jijzelf.

Jij hebt ervoor gekozen om de beker niet te kunnen winnen. Het jammere is dat je ook voor mij gekozen hebt.

Ik heb het niet alleen nooit begrepen dat ploegen een kamikazeronde uitvoeren om 1 ronde verder te raken, terwijl ze zo kort bij de grote prijs zitten, ik vind het ook verschrikkelijk irritant dat die ploegen daarmee beslissen voor de andere ploeg of ze nog een kans maken of niet, met daarbovenop ook nog een makkelijke uitschakeling voor je volgende ploeg, die daar op zich weer kan van profiteren om er daarna beter voor te staan tegen de volgende, dus ook die volgende heb je een loer gedraaid...

Met een normal had je misschien verloren, maar evengoed had je nog gewonnen en daarmee nog een goede kans gemaakt all the way te kunnen gaan. Hoe dan ook, met die crunch ben je zeker van uitschakeling volgende donderdag, en als je dan toch beslist om de beker niet te winnen, waarom dan al vandaag niet het risico lopen te verliezen??
Ik snap het niet. Het kan hem enkel om de paar sollen die je ermee verdient te doen zijn geweest, het zal je mogelijk nog veel gaan kosten in de toekomst.

Ik heb gekozen om mijn sterkste ploeg te houden voor donderdag, en nee ik heb er geen spijt van. Het verlies is jammer, maar ik wist dat het erin zat, en dat maakt me niet genoeg uit om kwaad voor te worden, integendeel, als de match herspeld zou worden zou ik de opstelling niet veranderen, want ik ga voor hetgene dat mijn kansen op de beker optimaliseert, en niet wat mij 1 ronde verder brengt.
Hetgeen mij onmetelijk stoort is dat JIJ nu geen kans meer hebt op de beker.

It's part of the game, en ieder kan die beslissing maken. Maar evenzo kan ik ook beslissingen maken. En jij bent de eerste naam die op mijn blacklist staat. Forever enemies. Al degradeer ik naar de 5de klasse.

Reken er maar op!

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
6825.720 in reply to 6825.719
Date: 5/11/2010 3:39:20 PM
Overall Posts Rated:
9696
the cup is never booked.

championships can be, as it's about more games

cup is 1 game elimination and surpises can happen...

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
6825.721 in reply to 6825.718
Date: 5/11/2010 6:34:40 PM
Overall Posts Rated:
00
Jij hebt volledig gelijk. Ik heb echter niet de tijd noch de ervaring om veel na te denken over opstellingen en BB. Ik wijt het dus volledig aan mezelf maar ik ben vrij zeker dat ik de cup op dit moment NIET kan winnen en dus is elke ronde meegenomen. Dat noem ik geen kamikaze maar simpelwel een inschatting.

Punt is gewoon dat jij LoD bent met een gigantisch zotte ploeg die normaal tot op het einde meedoet voor de cup. Toen ik een seizoen of 4, 5 geleden uitgeschakeld werd door jou vond ik dat jammer maar ik hoopte ooit revanche te kunnen nemen en dat is vandaag gebeurd. Ik had niks te verliezen omdat de league mij niet boeit omdat ik met ventola in de league zit die sowieso beter is. Daarom koos ik ervoor om zo ver mogelijk te geraken in de cup maar toen ik de naam LoD zag dan wist ik dat ik zo goed als crunch moest doen om nog een ronde verder te geraken.

Die crunch was idd niet de beste beslissing mss en daar hebt ge gelijk ik maar het is nu eenmaal een beslissing die ik gemaakt heb en waar ik in tegenstelling tot u mss wel op zou terugkomen, maar zoals gezegd heb ik dat dus niet gedaan wegens te weinig tijd om met het spel bezig te zijn. Ik begrijp volledig u frustraties maar ge moogt ook wel verwachten dat ge als ex-cupwinnaar crunches tegenkrijgt en dat die dan zon grote invloed hebben is volledig de fout van de engine en het systeem. Ik snap er allemaal niet zo heel veel van en das mss pijnlijk maar ik wou gewoon volledig gaan voor de winst.

Ik veronderstel dat ge dit nogal gefrustreerd getypt hebt, zo klinkt het wel en zo zou ik het ook zijn als ik mss wel de beste ploeg in belgie heb en door een of andere pipo uit 2e er word uitgekegeld.

Maar ik hoop dat ge weet dat ik het zeker niet kwaad heb bedoelt. Ik vond mijn team totaal niet rijp voor bekerwinst dus dan ben ik maar voor de kamikaze gegaan en blijkbaar was ik goed genoeg dan. Ik kan trouwens niet weten dat ik met 15 ptn ga winnen he... Ik veronderstel niet dat ik even goed ben als LoD of eender welke andere 1e klasser, vandaar mijn keuze voor crunch.

En die "tot daar mijn bekerdromen :)" was niet echt gemeend. Ik weet dat ik niet goed genoeg ben. Het spijt mij dat gij er nu uitligt maar moest ik tegen Joe gespeeld hebben vandaag dan zou ik net hetzelfde hebben gedaan.

This Post:
00
6825.723 in reply to 6825.721
Date: 5/12/2010 12:51:41 PM
Overall Posts Rated:
9696
1 ding moet ge heel goed begrijpen. Ik ben idd gefrustreerd, maar niet omdat IK eruit lig. Elke wedstrijd hebt ge kans om te sneuvelen, en om de cup echt te winnen heb je altijd een tikje geluk nodig.

De engine is zwak op het gebied van crunch, daar heb jij volledig gelijk. Maar dat is nu eenmaal het gegeven, en daardoor is mijn frustratie. Omdat zowel jij EN ik nu geen bekerkansen meer hebben.
Een ploeg die een beslissing maakt waarmee ze zelf eigenlijk zo goed als niets kan winnen (terwijl ze kans hebben op meer!) en daarmee tevens het lot van een andere ploeg bezegelen, en ook nog rimpels nalaten in het verdere verloop.

De reden waarom BB play-off-crunch heeft uitgevonden is exact om deze reden. Ploegen die van crunch wensen gebruik te maken MOETEN nog kans hebben in hun volgende wedstrijd. En dat kan nu eenmaal met de gewone crunch niet.

Daarom vind ik het zo frustrerend. Vanaf volgende match kon je crunchen zoveel je wou, en toch je enthousiasme niet kelderen.

Maar soit.

This Post:
00
6825.724 in reply to 6825.723
Date: 5/12/2010 1:55:47 PM
Overall Posts Rated:
00
Ik vind niet dat je mij dat kan kwalijk nemen want ik wist dit gewoon niet van die playoff crunches vanaf deze ronde. Vandaar dus dat ik ervaring en gebrek aan tijd en toewijding als hoofdzakelijke reden van mijn foute beslissing geef. Ik heb nu eenmaal een gebrek aan ervaring maar ik kan mij daar moeilijk voor excuseren want ge kunt weinig doen aan een gebrek aan ervaring...

Maar soit idd.

Advertisement