Wat ik heb gedaan omdat ik ook geen paypal en creditcard meer heb,omdat ik in het buitenland woon.
Je kan online een Ultimate gamecard kopen,daarvoor hoef je geen creditcard te hebben.
Geloof dat dat elke kaart maximaal 20$ waard is ,en dan moet je de pincode bij de supporters pagina invoeren ,and thats it..
Alleen duurde het bij mij vrij lang voordat mijn supporter zijn werd geactiveerd,waarschijnlijk was er een mis comminucatie,uiteindelijk heeft een GM Patrick mij geholpen en was het in een paar dagen verholpen..
* Ohja hij is een BB,wie weet in de toekomst dat hij een hele goeie GM zou zijn.....:)
Maar ik heb me weleens afgevraagd of het niet mogelijk is om de betalings manier van IDEAL in te voeren.
Ik denk dat de stap wat kleiner is om supporter aan te schaffen,aangezien er denk veel mensen geen creditcard hebben.
Vermoed dat er dan toch meer mensen supporter worden..
Maar het probleem zal zijn dat op dit moment alleen in Nederland met IDEAL betaald kan worden,wat ik wel weet is dat IDEAL probeerd om meer landen dit betaalsysteem te introduceren.
Last edited by primoss at 3/3/2012 9:25:37 AM