BuzzerBeater Forums

BB Nederland > draft

draft

Set priority
Show messages by
This Post:
00
71928.74 in reply to 71928.72
Date: 2/26/2009 5:14:11 AM
Overall Posts Rated:
506506
Hmm dat is wel jammer om te horen ja.

Maar ik denk dat je nu toch wel alle spelers met lager dan 5 potential meteen kan afstrepen. Spelers met 5 en 6 potentieel kunnen misschien nog wel interessant zijn voor het U21 als ze snel getraind worden, maar voor het NT gaan die ook te kort komen denk ik.

Over meerdere seizoenen zien we vooral potentieel 8+ spelers in het NT denk ik. Dus op zich is een speler van 18 jaar met 3k salaris en 10 potentieel misschien nog wel interessant ook als hij zijn skills een beetje op de goede plek heeft zitten. Die kan voor zijn 19e al wel richting de 6k salaris komen, en dat zou nu een toptalent zijn als die nu uit de draft komt.

This Post:
00
71928.75 in reply to 71928.73
Date: 2/26/2009 6:48:25 AM
Overall Posts Rated:
204204
Voor het NT hebben jullie helemaal gelijk, maar ik durf wel te stellen dat de gemiddelde kwaliteit en kwantiteit van de draft behoorlijk achteruit gegaan is.

This Post:
00
71928.76 in reply to 71928.75
Date: 2/26/2009 10:12:43 AM
Overall Posts Rated:
00
Of vorig seizoen was gewoon uitzonderlijk, da's natuurlijk ook een optie...

Gewoon een keer een minder jaartje kan geen kwaad, dan zal het volgend seizoen wel weer beter zijn.

Persoonlijk denk ik trouwens niet dat het in mijn divisie zo slecht gesteld is.
Zie toch een aantal leuke spelertjes en al heeft mijn nummer1 draft dan beroerd potentieel, het is toch een hele mooie center waar ik erg happy mee ben.
Dat ik met die speler en een potentieel van superstar of meer nog vele malen gelukkiger zou zijn doet daar eigenlijk niks aan af. :))))

Zit nu trouwens te twijfelen over komend seizoen, misschien maar eens de scouting verhogen.
Al denk ik dat ik gezien alle resultaten uit het verleden geeneens zo ontevreden ben met de huidige 10K per week...

Huidige overweging:
Express gaan voor degradatie en flink investeren in scouting zodat ik volgende ronde beter kan kiezen en in ieder geval mijn 1e keus heb naast nog een hele mooie 2e ronde keus.
En dan het seizoen erop in een lagere divisie tussen inactieven nog een keer minimaal 1 topper pakken en tegelijk (ongeslagen) promoveren....

Wat denken jullie van dat systeem, werkt zoiets of kost het me meer fans dan het op gaat leveren???