Eli tässä on kenties tehty nyt kärpäsestä härkänen puolin ja toisin.. Se sun avauskommentti oli kyl ehkä pikkasen.. hmm.. Et kai sä sanois syöpäsairaan mutsillekaan, että : "Ei toi kemoterapia auta" vaikka uskoisitkin sen todeksi :) Olipa kömpelö esimerkki..
Mut ehkä henekin olis voinu hieman pienemmillä kierroksilla asian ottaa vastaan käsiteltäväks, mutta jotenkin ymmärrän kyllä hieman heneä, koska hän kuitenkin varmasti yrittää kaikkensa suomalaisen BB-kulttuurin eteen jaksamalla olla aktiivinen.
Mun mielestä hene10 on tehny hienoa työtä MJ-ruorissa, eikä ehkä ansaitsis kritiikkiä ainakaan aktiivisuudesta, eikä toistaseks pelillisistäkään suorituksista.
Ööö.. Mitä tarkotan on se, että mitä jos annettais tuki meiän MJ-coachille ja heiteltäis ideoita jos sattuu vaan olemaan. Jos ei ole ideoita, niin voidaan olla hissukseen niinku tähänki asti. Ja mitä jos pistettäisiin kritiikkiä sitten kun on aihetta, ja sillonkin mielummin tuloksista kuin toimintatavoista.. Eli todennäkösesti mä tulen itse olemaan henen kurkussa kiinni jo Romaniapelin jälkeen jos ei voittoa tule täydellisillä taktiikoilla, mitä en jaksa etukäteen edes vinkata, koska ei ole mitään hajua pelaajamateriaalista :)