"Noo ei ne varmastikkaan tule rentoillen meitä vastaan, hehän pelaavat voitosta jos aikovat päästä eteenpäin sarjassa, joten rentoilu meiltä pois omasta mielestäni. Normin pitäisi riittää jos ajatellaan jatkoja, tappio ei ole vaihtoehto meillä tässä välissä. Kumminkaan he eivät voita meitä vaikka tulisivat täydellä höyryllä ja me normilla, olemme kumminkin sen verran kovempi joukkue.
Viimeksihän ruotsi pelasi sisähyökkäyksellä 9.11.2010 Uruguaita vastaan, jolloin arvosana oli mahtava, joka on omasta mielestäni MJ tasolla aika heikko, joten uskoisin heidän tulevan ulkoa tai normi hyökkäyksellä. Eli pitäisikö meidän vastata tähän kovilla ulkopuollustus miehillä ja kovat levarit otetaan korin alta sentterin ja ison laitahyökkääjän avulla, miespuollustuksella mentäisiin ja ulkohyökkäys kehiin samalla.
-possu-"
Tossa siis possun pohdintaa Ruotsi-pelin alla. En tiedä mitä mieltä itse tälläisestä kirjoituksesta olisit, mutta mun mielestä hyvää pohdintaa. Ei tässä ole tarkoituskaan että joku heittää tiskiin puolustustaktiikan, hyökkäystaktiikan, aloituskokoonpanon, vaihtomiehet ja reservit ja kaikki muutkin mitä fläppitaululta löytyy, vaan pohdintaa, ehdotuksia, huomioita jne...
Näistä sitten koitan saada sen viimeisen paketin kasaan. En ole missään kohtaa sanonut, että tarvii heittää valmis paketti ja sitten siirrän sen sinne käskyihin, vaan juurikin voi vapaasti huudella näitä omia mielipiteitä ja havaintoja ym. joista sitten joskus jostain on myös minulle, ja täten koko maajoukkueelle hyötyä.
Jos tämmöinen ei sulle ole aikanasi kelvannut, sille ei voi minkään. Mulle tää kelpaa, ja tää on jopa toivottavaa.