TÀÀllÀhÀn on mielenkiintoista pohdintaa. Asia jota onkin oikein ollut ikÀvÀ!
MitÀ meidÀn putoamiseen tulee, niin luulen ettÀ oltais pystytty sÀilyÀ jos olisin malttanut ostaa oikeanlaisen pelaajan (sÀilymisen ((pÀrjÀÀmisen)) kannalta. Mutta kuten tÀÀllÀkin jo puhuttiin, niin nÀitÀ korin suojelijoita kun ei juurikaan listoilla nÀy, varsinkaan kunnollisia (eli ID+SB combo yli 35) tai sellasia ketÀ kehtaa vielÀ treenata. YleensÀ ne on sit niitÀ 30+ ikÀisiÀ.
Kuten tÀstÀ varmaan kÀvikin ilmi, niin nyt sellainen "kala" nappasi siirtolistalta joten kassa tyhjeni siihen, pitkÀn tÀhtÀimen sijoitus siis.
MitÀ tuohon korille ajelun pysÀyttÀmiseen tulee, niin kyllÀ sen voi tehdÀ kohtuullisilla palkoilla. Toki hyökkÀysarsenaali kÀrsii vÀkisinkin. Mutta luultavimmin tuollaista 2-4 kohtuu toimivan taktiikan palettia pystyy pyörittÀmÀÀn vielÀ niillÀ kohtuullisilla palkkamenoilla. Mun "pelikirjassa" kun isot ei juurikaan korille ajele menestyksekkÀÀsti, tÀtÀ puutetta paikataan halvemmilla taidoilla (sentterille ja isolle laiturille) eli lÀhinnÀ syötöllÀ (jonka hallitseminen ehkÀ vÀhentÀÀ niitÀ huonojen heittojen ottamista), kaukoheitoilla ja hypÀrillÀ. Isothan osatessaan heittÀmisen jalon taidon kaaren takaa saavat kohtuu hyvin edullisia heittoja vastustajan korinalusmörköjÀ vastaan.
Noista hyökkÀyslevyistÀ kun oli puhe, niin niitÀ tosiaan tulee mutta tÀtÀkin pystyy tietenkin minimoimaan sillÀ ettÀ korin alla pakittavat sÀllit ovat mahdollisimman kovia levypelaajia. SiinÀkÀÀn toki ei voi vetÀÀ ihan överiksi jos ne liksat meinaa pitÀÀ hyppysissÀ. Ja ihan ÀlyttömÀstihÀn nÀitÀ tilanteita ei ainakaan omalle kohdalle satu per peli, eli tÀmÀ tuskin pilaa kokonaisuutta pidemmÀllÀ aikavÀlillÀ. YksittÀinen matsi tietenkin on mahdollista kaatua tÀn kaltaiseen tilanteeseen. Ite oon myös aina koittanu kompensoida tilannetta sillÀ, ettÀ omia hyökkÀyslevy mahdollisuuksia on parannettu pikkulaiturin mahdollisimman korkealla levypallo-osaamisella. EihÀn nÀÀ yhtÀlailla koriin johda kun omassa pÀÀssÀ vastaava tilanne, mutta yks pallonhallinta aina lisÀÀ kuitenkin.
No, nyt on avattu omaa pleikirjaa jo ihan varmasti ainakin riittÀvÀsti, ehkÀ jopa liikaakin
NÀhdÀÀn toivottavasti ylÀkerrassa taas mahdollisimman pian niin pÀÀstÀÀn taas testaamaan niitÀ pelikirjoja kirkkaimissa valoissa!