BuzzerBeater Forums

BB Nederland > non BB - NBA

non BB - NBA (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
11
215673.752 in reply to 215673.751
Date: 5/30/2014 7:44:09 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Ik vind het jammer dat het merendeel Lance verfoeit vanwege zijn mentaliteit, terwijl de Heat zich als een stelletje pompeuze, zelfingenomen, verwaande kereltjes voor doet. De Pacers krijgen boetes voor floppen, maar de Heat niet, terwijl die al wel het dubbele aantal hebben geflopt. Hoe dan ook, ik heb voor sommigen van de Heat wel respect, James als sportman vind ik fantastisch, maar al die overdreven 'taunts' de hele tijd, dat levert iedere andere speler gewoon een T op. Als Lance op deze manier hem een beetje terug kan irriteren, so be it. Wade vind ik echter helemaal niks als sportman. Een smerige speler, die al veel te lang door de league beschermd wordt, die nooit op grotere en sterkere spelers dat durft te doen. Maar als meneertje zelf een tikje krijgt, dan gaat ie huilen om een flagrant. Als Lebron niet met Wade samen zou spelen, kon ik het makkelijker verkroppen als mijn favoriete team niet wint.

This Post:
00
215673.753 in reply to 215673.749
Date: 5/30/2014 7:49:28 AM
Overall Posts Rated:
3838
Reggie Miller was ook een zwaar irritante gast, heerlijk! Vind het juist wel leuk om te zien... kijken hoever je kunt gaan om je tegenstander uit de wedstrijd te halen.

Zelf ben ik juist anti Heat. Mag alleen Wade en de Birdman, ben ook nooit voor de Lakers geweest toen Shaq en Kobe daar speelden. Lekker makkelijk met een flinke kluit geld en je supersterretjes...! Oprotten met ze! :D

This Post:
22
215673.754 in reply to 215673.752
Date: 5/30/2014 4:07:26 PM
Nightearls
II.3
Overall Posts Rated:
536536
Second Team:
Silver Onions
Ik vind Lebron geweldig als basketballer, wat die man kan grenst aan het ongelofelijke. Maar ik kan niet tegen de Heat op Ray Allen na. Allemaal verwaande gasten, die gewoon het geluk hebben met de beste speler te spelen tijdens zijn prime.

Ik zelf hoop op een finale tussen de Pacers en de Spurs. De Pacers omdat ze altijd competentief zijn, nooit een seizoen weggooien voor een hoge draft, terwijl ze nauwelijks free agent van enig niveau aantrekken. West natuurlijk de grote uitzondering. Ik gun het Bird ook, dat een ex-topspeler zo veel tijd en jaren steekt om zijn thuisstate naar grote hoogte te brengen. Niet altijd het juiste gedaan, maar wel met een idee. Kijk voor een Phil Jackson, Popovisch of Pat Riley die als speler niet zoveel hebben bereikt zie ik het coachen, managen toch als een soort revanche.

De Spurs vind ik het meest mooie team van de NBA. Bouwen, bouwen en bouwen, spelers verder ontwikkelen, echt geweldig. Verder vind ik dat Tim Duncan underrated is. Ja je leest het goed. Wat een sportman is dat. En altijd bereidt om een ander te helpen, zelfs als ze niet voor zijn team spelen.

Het allermooiste wat ik ooit over Duncan heb gelezen is van Popovisch. Die zei Duncan stopt niet aan het eind van het seizoen, maar op een goede dag en dat kan elke dag zijn, als hij het genoeg vindt. Hij stopt en komt gewoon niet meer trainen op een goede dag en dan weet ik, hij is gestopt.

Dat lijkt mij zo'n mooi einde.

Only in the dark, we succeed!
This Post:
11
215673.755 in reply to 215673.752
Date: 5/30/2014 10:46:19 PM
Overall Posts Rated:
8181
Het gaat niet om zijn mentaliteit, het gaat om zijn fratsen. De Pacers kan ik op zich best waarderen, en sommige "grapjes" van Lance ook wel, maar als je ziet hoe hij nu in Game 6 Norris Cole in zijn gezicht slaat (sorry hoor, maar dat is duidelijk opzet), Lebron een tikje geeft op zijn kin terwijl die gewoon relaxed, of hoe die in het eerste kwart nog eventjes duidelijk over hem heen struikelt en 3 seconden boven blijft staan... Dat is gewoon irritant.

Dat blazen, oke, was best grappig, maar nu is hij het spelletje gewoon aan het verpesten voor een paar spelers. En het werkt ook totaal niet aan de score te zien, zitten nu aan begin van het 4e kwart en het staat 65 - 93 voor de Heat.

Ik denk oprecht dat dit de Pacers een aantal (voornamelijk buitenlandse) fans gaat kosten! Jammer!

Gun het de Heat in dit geval volledig, en LeBron al helemaal, die man krijgt zoveel kritiek over zich heen, bijna oneerlijk. Lijkt me dat ze dit ook niet meer uit handen geven, maar moet natuurlijk niet te vroeg juichen!

Ik denk Spurs - Heat! we'll see! :)

This Post:
11
215673.756 in reply to 215673.755
Date: 5/31/2014 8:37:03 AM
Overall Posts Rated:
327327
Precies, Stephenson stopt teveel energie in het trollen van Lebron, die jongen moet zich gewoon op het basketbal richten. En over dat puntje verwaande gasten... ik denk eerlijk gezegd dat we in een generatie zitten waarbij de meerderheid zich al snel verwaand gedraagt wanneer ze een paar wedstrijden winnen of een keer veel punten scoren. Dat zijn niet enkel de Heat spelers, die winnen nu eenmaal vrij veel. Er zijn enkele uitzonderingen, één daarvan zijn de Spurs, die blijven ten alle tijden nederig. En daarom mag ik ze wel.

Ik ben blij dat de Heat weer de finale hebben bereikt, ik vind Chris Bosh ook prachtig. Wat een werker, hij cijfert zichzelf echt weg voor het team.

From: Bash

This Post:
11
215673.757 in reply to 215673.756
Date: 5/31/2014 7:51:51 PM
Overall Posts Rated:
2121
Klopt, er zijn tegenwoordig te veel verwaande spelers. Ik ben ook geen fan van LeBron, door "The Decision". Vond een uur lange tv special niet nodig.

Spurs https://www.youtube.com/watch?v=-6NbJMq-QfU Prachtig. (y)

From: Oranjeman

To: Bash
This Post:
00
215673.758 in reply to 215673.757
Date: 6/1/2014 2:34:24 AM
Overall Posts Rated:
327327
Ja mooi man!

Geweldig ook hoe ze er muziek van Ludovico Eunaldi onder zetten, geweldige pianist.

Last edited by Oranjeman at 6/1/2014 2:35:38 AM

This Post:
00
215673.759 in reply to 215673.755
Date: 6/1/2014 4:23:45 AM
Overall Posts Rated:
3838
Haha! Sorry maar dan heb je niet goed gekeken. Ik geloof niet dat er opzet was in het incident met Cole. Die gasten rennen allebei behoorlijk snel hè... wij kunnen de instant replay bekijken, maar als je het in real time ziet... Vond het alleen niet nodig dat hij zijn hand zomaar in LeBron zijn gezicht steekt, dat sloeg nergens op. Daar mag ie best een boete voor krijgen.

Denk ook Heat - Spurs, maar hoop op OKC!

This Post:
00
215673.760 in reply to 215673.759
Date: 6/1/2014 9:10:08 AM
Overall Posts Rated:
327327
Uit de armbeweging is niet te ontkennen dat het opzettelijk was, replay of niet (daarom krijg ie ook een flagrant). Ik ben het met je eens dat het vast niet zijn bedoeling was Cole in het gezicht te raken.

This Post:
00
215673.761 in reply to 215673.760
Date: 6/1/2014 9:44:58 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Waar bleef de flagrant voor Battier dan? Was een 'retaliation', nog erger volgens de richtlijnen van de NBA, maar dat werd zelfs nog goed gepraat door JvG en Mark 'man down' Jackson. Miami heeft terecht gewonnen, maar dat was niet consequent. Lekker op de bandwagon.

This Post:
00
215673.762 in reply to 215673.759
Date: 6/1/2014 9:50:04 AM
Overall Posts Rated:
8181
Ik heb behoorlijk goed gekeken :p Maar goed, we can agree to disagree :)

http://watch.nba.com/nba/video/channels/playoffs/2014/05/...

Dat zijn hand ter hoogte van het hoofd van Cole zit neigt gewoon heel erg naar opzet. Maar dat hij zijn arm duidelijk uitstrekt vol in de richting die Cole al lang in rende, naja... Ik kan er weinig anders van maken!

Desalniettemin, voegde het wel weer wat extra interesse toe aan de series! :) Ik heb zin in Spurs - Heat, hoop eigenlijk dat het tot game 7 gaat komen, dan zal ik aan de buis gekluisterd zitten! :)

Advertisement