BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Maajoukkue

Maajoukkue (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: zafman

This Post:
00
5324.752 in reply to 5324.717
Date: 2/3/2011 3:12:51 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
En oikein jaksa uskoa että noilla ehdotuksilla on juurikaan vaikutusta siihen mitä tulet sitten peliin valitsemaan. Nuo ehkä ovat enemmän sellaisia idean/keskustelun herättäjiä, että tuokin voisi toimia ja/tai sitten vaan huomaat, että muilla on samansuuntaisia ajatuksia kuin itselläsi.

Onhan toki spekulointi osa mitä tahansa urheilua, mutta nehän siellä sitten lopulta sen päätöksen tekevät joille se päätösvalta on annettu.

Ulko-isolaatio ja neilö-plus yksi sisälle täysillä ;)
Viitannet varmaan tähän tuolla avauskommentilla vai mihinkä? Tuossahan juuri totean toisessa lauseessa, mitä hene kai koitti sanoa tuon ehdotuksen vaikuttavuudella ja ekassa lausessa kyseenalaistan tuollaisen poliittisen höpinän.

Kyllä minä jatkossakin kyseenalaistan ja kyselen tänne puuhun ja varsinkin silloin jos minulla nyt sattuu olemaan vapaata aikaa. Kyllä minä sitten onnittelen jos sen aika tulee (eli tie vie jatkoon) tai kyseenalaistan ratkaisuja, jos omasta mielestä jotain on pielessä tai vaan tuulen aiheuttamaa huulten lepattelua. Vaaleissakin oli henellä havaittavissa kaikenlaista "tyhjää höpinää" ja suoraa vastausta sai joko koittaa lukea rivien välistä tai sitä ei edes ollut.

Edit: Niin ja omasta mieletäni tässä oli kritiikin paikka tuon ehdotuksen vaikutustasoon nähden, mutta enemmän ehkäpä kritiikki menee muille managereille (myös minulle) ehdotusten jättämättömyydestä. Omaan jättämättömyyteni syy taisi jo käydä selväksi.

Last edited by zafman at 2/3/2011 3:16:41 PM

From: Hencka_D

This Post:
00
5324.753 in reply to 5324.752
Date: 2/3/2011 3:24:20 PM
Taikasuon Tattivatit
II.3
Overall Posts Rated:
778778
Joo.. Tuohon viittasin. Eiks toi viesti nyt ollu vähä hmmm pa**aenergian siirtämistä ilman mitään rakentavaa aspektia.. :)

Ja toisekseen, eikö ole hieman naiivia olettaa, että hene10 valitsisi parhaan taktiikkaehdotuksen muuttamattomana sen tähden, että on kysynyt ideoita? Käsittääkseni kyselyn tarkoitus on vain keskustella massan kanssa ja huomioida sieltä tulevien ideoiden kehityskelpoisuuden; ehkä ei itse ole ottanut kaikkea aina huomioon ja jonkun muun ahaa-elämys on palapelin puuttuva palanen.

Kyseenalaistamisessa ei ole sinänsä mitään vikaa, mutta jos kyseenalaistetaan metodi, mitä itsekin myönnät käyttäneesi, niin silloin taidat myöntää, että tämä metodi on huono ja parempi vaihtoehto olisi olla kyselemättä ideoita riippumatta siitä tuleeko niitä ideoita vai ei?

En vaan näe rakentavuutta tuon kyseisen metodin lyttäämisen taustalla :)

From: hene10

This Post:
00
5324.754 in reply to 5324.753
Date: 2/3/2011 3:27:55 PM
Käsittääkseni kyselyn tarkoitus on vain keskustella massan kanssa ja huomioida sieltä tulevien ideoiden kehityskelpoisuuden; ehkä ei itse ole ottanut kaikkea aina huomioon ja jonkun muun ahaa-elämys on palapelin puuttuva palanen.

En vaan näe rakentavuutta tuon kyseisen metodin lyttäämisen taustalla

Tässähän nää on nyt sunkin sanomana, mitä ollaan tässä jo väännetykin. Sinä ymmärsit asian, zafman ei.

This Post:
00
5324.755 in reply to 5324.751
Date: 2/3/2011 3:29:27 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Paljonko sitten possun pohdinta vaikutti lopulliseen kokoonpanoon?

Melko selkeää palkkojen perusteella oli tuo korille meno ja 3-2 meiltä kun vertaa Ruotsin pelaajien palkkaan sekä sitten missä kunnossa pelaajamme olivat. Suomen avaus oli juuri sitä mitä itse ajattelin pelikuntojen ja omien muisteluiden perusteella miesten taidoista ja taktiikat oli valittu myös täysin noiden avausmiesten mukaan miesten mukaan. Totuus on että ei Ruotsilla ollut järjellistä paikkaa mihin iskeä heidän materiaalillaan.

This Post:
11
5324.756 in reply to 5324.755
Date: 2/3/2011 3:34:07 PM
Anna jo olla. Poista tää puu sun suosikeistas jos et halua moista tyhjää puhetta luettavaksesi.

This Post:
00
5324.757 in reply to 5324.756
Date: 2/3/2011 3:38:52 PM
Taikasuon Tattivatit
II.3
Overall Posts Rated:
778778
Mulla heräs sellanen kysymys, että itse kerroit myös kysyneesi ihmisiltä ideoita, niin miksi teit niin? Ja poimitko tulleita ideoita jalostamattomana taktiikkapöydälle? Millä lailla itse teit toisin, kuin se mistä heneä nyt syytät? :)

This Post:
00
5324.758 in reply to 5324.753
Date: 2/3/2011 3:40:25 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Kyseenalaistamisessa ei ole sinänsä mitään vikaa, mutta jos kyseenalaistetaan metodi, mitä itsekin myönnät käyttäneesi, niin silloin taidat myöntää, että tämä metodi on huono ja parempi vaihtoehto olisi olla kyselemättä ideoita riippumatta siitä tuleeko niitä ideoita vai ei?

En vaan näe rakentavuutta tuon kyseisen metodin lyttäämisen taustalla :)
Se metodi ei toiminut silloinkaan ja ei näytä kyllä nyttenkään vielä toimivan.Katsotaan tuleeko se edes koskaan toimimaan jollei managerit aktivoidu keskustelemaan muutenkaan juuri mistään.Hyvä jos hene sen saa toimimaan.

Mutta eipä tuolla Ruotsi pelin ehdotuksella kyllä kovin merkittävää vaikutusta, koska joka osa-alue pitäisi olla joukkueella parempi kuin Ruotsilla.
Romania peli tulee olemaan tiukempi ja tässä on jo hieman enemmän pelissä. Oikeastaan Romanian kisat alkaa kahden vaikea pelin jälkeen vasta nytten ja ennen huomisia kunto- ja treenipäivityksiä spekulointi on melkolailla turhaa, koska pelikunto on iso vaikuttava tekijä käytettäviin pelaajiin. Jos ja kun huomenna mulla on koulun jälkeen tyhjää aikaa niin voin ehkä jopa jotain järkevämpää ehdotusta laittaa kehiin.

This Post:
00
5324.759 in reply to 5324.758
Date: 2/3/2011 3:44:40 PM
Taikasuon Tattivatit
II.3
Overall Posts Rated:
778778
Eli hommahan toimii jos sä pystyt ajattelemaan, että henelle saattaa olla hyödyllistä, jos sä pistät sun asiantuntemuksella henelle taktiikkavinkkejä.. Sillonhan sä oot saanut metodin toimimaan, eikä hene :D

This Post:
00
5324.760 in reply to 5324.757
Date: 2/3/2011 3:47:32 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Mulla heräs sellanen kysymys, että itse kerroit myös kysyneesi ihmisiltä ideoita, niin miksi teit niin? Ja poimitko tulleita ideoita jalostamattomana taktiikkapöydälle? Millä lailla itse teit toisin, kuin se mistä heneä nyt syytät? :)
Koitin myös aktiovoida managereita ja etsiä sitä puuttuvaa palaa, joka olisi saattanut jäädä huomaamatta. (Ei sellaista ainakaan yleisen puolen keskustelussa koskaan tullut). Itsellä ainakin oli myös tuolla järjestö alueella puu EM-kisoissa, jossa oikeesti pystyi puhumaan ja ideoimaan oikeasti etukäteen todellisista vaihtoehtoisista taktiikoista ja sitten käytin lazzen laskemiosaamista apuna tiukoissa puolustusvalinnoista. Mistä minä tiedän onko henellä jotain järjetöä, jossa pystyy puhumaan tarkemmin ja tuomaan oman ideansa esiin ilman sen paljastumisen pelkoa vastustajalle tai kysyykö Lazzelta vinkkejä postin välityksellä.

This Post:
00
5324.761 in reply to 5324.758
Date: 2/3/2011 3:47:47 PM
Jos ja kun huomenna mulla on koulun jälkeen tyhjää aikaa niin voin ehkä jopa jotain järkevämpää ehdotusta laittaa kehiin.

Siis sanot tässä selvällä suomen kielellä, että muiden ei kannata yrittää vaikuttaa taktiikoihin koska niistä mitään käyttökelpoista löydy kuitenkaan, mutta sun kannattaa? Miks sinä sit laitat niitä kun muidenkaan ei kannata?

From: possu

This Post:
00
5324.762 in reply to 5324.755
Date: 2/3/2011 3:57:24 PM
munkki possut
II.1
Overall Posts Rated:
210210
No voihan kikkelikokkeli kun on tullut kovaa tekstiä tänne muutaman tunnin aikana jonka käytin maailman valloittamiseen. Siis ei varmasti ole paha asia heneltä pyytää ehdotuksia, pohdintoja tai mitään muilta managereilta. Me emme vain ehkä osaa tehdä näitä asioita ja tulla avautumaan. Olemmehan tottuneet MJii managerin tekevän päätöset yksin, kirjoittavan vain jonkun jutun ennen peliä ja pelin jälkeen yleensä.

Mutta joo rakastan pohdintaa ja pohdinpa liubi liubi I love you eli romaniaa. Elikkä nopealla palkka katsauksella, en uskoisi varmoihin mahdollisuuksiin sisäkautta, heillä on siellä kovaa miestä enemmän kun laki sallii. Elikkä hylättäisiin tässä välissä koko homma, mutta heidän 2 kovinta isoa miestä tulevatkin huonoissa kunnoissa jotenka otetaanko tämä hyökkäys? Enkä usko heidän tulevan sieltäkään, elikkä oletuksella, että ulkoa tulee hyökkäys, pistämme 3-2 puollustuksen, kovilla syötöillä, pallonkäsittelyllä yms. 2 pelintekijää, 1 takamies pienen laitahyökkääjän paikalle ja 2 sentterillä aloitus. varalla 1 pelintekijä, 1 takamies, 2 isoa laitaa ja 1 sentteri. Tuollainen olisi oma ajatus nopeasti.

-possu-

Advertisement