BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Maajoukkue

Maajoukkue (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: hene10

This Post:
00
5324.761 in reply to 5324.758
Date: 2/3/2011 3:47:47 PM
Jos ja kun huomenna mulla on koulun jälkeen tyhjää aikaa niin voin ehkä jopa jotain järkevämpää ehdotusta laittaa kehiin.

Siis sanot tässä selvällä suomen kielellä, että muiden ei kannata yrittää vaikuttaa taktiikoihin koska niistä mitään käyttökelpoista löydy kuitenkaan, mutta sun kannattaa? Miks sinä sit laitat niitä kun muidenkaan ei kannata?

From: possu

This Post:
00
5324.762 in reply to 5324.755
Date: 2/3/2011 3:57:24 PM
munkki possut
II.1
Overall Posts Rated:
210210
No voihan kikkelikokkeli kun on tullut kovaa tekstiä tänne muutaman tunnin aikana jonka käytin maailman valloittamiseen. Siis ei varmasti ole paha asia heneltä pyytää ehdotuksia, pohdintoja tai mitään muilta managereilta. Me emme vain ehkä osaa tehdä näitä asioita ja tulla avautumaan. Olemmehan tottuneet MJii managerin tekevän päätöset yksin, kirjoittavan vain jonkun jutun ennen peliä ja pelin jälkeen yleensä.

Mutta joo rakastan pohdintaa ja pohdinpa liubi liubi I love you eli romaniaa. Elikkä nopealla palkka katsauksella, en uskoisi varmoihin mahdollisuuksiin sisäkautta, heillä on siellä kovaa miestä enemmän kun laki sallii. Elikkä hylättäisiin tässä välissä koko homma, mutta heidän 2 kovinta isoa miestä tulevatkin huonoissa kunnoissa jotenka otetaanko tämä hyökkäys? Enkä usko heidän tulevan sieltäkään, elikkä oletuksella, että ulkoa tulee hyökkäys, pistämme 3-2 puollustuksen, kovilla syötöillä, pallonkäsittelyllä yms. 2 pelintekijää, 1 takamies pienen laitahyökkääjän paikalle ja 2 sentterillä aloitus. varalla 1 pelintekijä, 1 takamies, 2 isoa laitaa ja 1 sentteri. Tuollainen olisi oma ajatus nopeasti.

-possu-

From: zafman

This Post:
00
5324.763 in reply to 5324.761
Date: 2/3/2011 3:57:51 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
En usko sen vaikuttavan yhtään sen enempään sun päätöksen tekoon lopulta, koska en usko tuovani sen kummempaa "uutta" tietoa sinulle jota jo et ole ajatellut. Moitinhan minä minä itseänikin tuolla epäaktiivisuudesta ideoiden suhteen ja ehkäpä haluan katsoa sitten taktiikan päätettyäsi kuinka lähellä olen siinä miten katselemme peliä. En ole myöskään suoraan sanonut että muiden ei kannata lähettää ideoitaan jos niitä on. Kovin vähässä ne tuntuvat olevan ja jos tällä mollemmin puolisellaa paasaamisella saadaan jotain aktiivisuutta tänne lisää niin hyvä niin. Ennakkoon myös ajattelin että Romania, Liettua ja Unkari peli ovat ne sarjan mielenkiintoisimmat, jossa meillä on eniten panosta. Nyt jos tuon esiin omaa ajatusta taktiikoista niin molemmat omaavat taas isommat kritisointi mahdollisuuden toista vastaan, jos toteuttamasi idea eroaa omastani.

This Post:
00
5324.764 in reply to 5324.763
Date: 2/3/2011 4:02:48 PM
En ole myöskään suoraan sanonut että muiden ei kannata lähettää ideoitaan jos niitä on.

Uuh....tässä taas myönnät että sitä on kuitenkin tarkoitettu. Eli muut älkää suotta vaivautuko, koska zafman on ainut kenen ideoista voi oikeasti olla jotain hyötyä?

This Post:
00
5324.765 in reply to 5324.764
Date: 2/3/2011 4:07:53 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Nyt taas tahallaan ymmärettään puolin ja toisin väärin? Mistä tämä koko keskustelu alkoi eli se minun eka viesti? Annoin siinä oman näkemykseni asiaan ja sitä olen tässä esitellyt ja perustellut ja sinä olet perustellut omia tekojasi.

This Post:
11
5324.766 in reply to 5324.764
Date: 2/3/2011 4:08:14 PM
Taikasuon Tattivatit
II.3
Overall Posts Rated:
778778
Hencka toivoo, et ens kerralla ku "Maajoukkue"-puu kerää päivässä 50 viestiä ni aiheena on "Onnea Suomi, ollaan kisoissa!"..

This Post:
00
5324.767 in reply to 5324.765
Date: 2/3/2011 4:09:56 PM
Olen todellaki jo kauan sitte ymmärtäny ihan täysin ja oikein sun yleisen mielipiteen siitä että olen MJ:n puikoissa ja se heijastuu hyvin myös tänään täällä, joten tää meidän välinen keskustelu on mun osalta nyt tässä.

This Post:
00
5324.768 in reply to 5324.767
Date: 2/3/2011 4:12:59 PM
Taikasuon Tattivatit
II.3
Overall Posts Rated:
778778
Jätkät hei.. Huomenna ei sitte syödä ärrimurrikeksejä enää :)

This Post:
11
5324.769 in reply to 5324.759
Date: 2/3/2011 4:21:35 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Eli hommahan toimii jos sä pystyt ajattelemaan, että henelle saattaa olla hyödyllistä, jos sä pistät sun asiantuntemuksella henelle taktiikkavinkkejä.. Sillonhan sä oot saanut metodin toimimaan, eikä hene :D

a) en väitä olevani asiantuntija pelin suhteen saati sitten nykyisen maajoukkueen suhteen. Ilmaisen oman mielipiteeni
b) hyödyllisyyden määrää kenenkään ehdotuksesta ei ole osoitettu ja tuskin koskaan osoitetaankaan, kysyinkin sitä paljonko possun ehdotus vaikutti ruotsipelissä, selvää vastausta en nähnyt. possulta tuli ihan hyvää settiä taaskin, mutta oliko siinä kuitenkaan mitään mullistavaa? en usko
c) miten määrittää metodin toimivuuden? ehdotusten määrässä? koettujen ahaa-elämysten määrässä?

hene10: Kritisointi puolin ja toisin on kestettävä ja omasta mielestä tässä mennään asiatasolla edelleen. Päättäjää aina kritisoidaan ja kansalaisella/managerilla ei kyllä ole juuri muita mahdollisuuksia oikeasti vaikuttaa kuin äänestys hetkellä, silti ne purnaavat jälkeen päin valintoja. Se on ihan sinusta kiinni haluatko keskustella vai et. Kommentoin kuitenkin jatkossa jos sellaiseen näen paikan.

Edit: Niin ja kyllähän minä kantani ilmaisin vaalipuussa, joten sen ei pitäisi olla kenellekkään keskusteluja seuraavalle mikään yllätys. Sinunkin kantasi näyttää olevan selvä minua kohtaan, mutta ei se minuun vaikuta yhtään sen enempää, koska en minä ole NT-manageri.

Last edited by zafman at 2/3/2011 4:27:10 PM

This Post:
00
5324.770 in reply to 5324.766
Date: 2/3/2011 4:34:59 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Hencka toivoo, et ens kerralla ku "Maajoukkue"-puu kerää päivässä 50 viestiä ni aiheena on "Onnea Suomi, ollaan kisoissa!"..
Jos kisoihin päästään niin tuossa on sitten oiva haaste managereille! Jos sitten veisin mielipiteeni koneelta nukkummaan, jotta voin huomenna jatkaa sitten virkeänä ;)

This Post:
55
5324.771 in reply to 5324.769
Date: 2/4/2011 1:21:36 AM
Overall Posts Rated:
986986
b) hyödyllisyyden määrää kenenkään ehdotuksesta ei ole osoitettu ja tuskin koskaan osoitetaankaan, kysyinkin sitä paljonko possun ehdotus vaikutti ruotsipelissä, selvää vastausta en nähnyt. possulta tuli ihan hyvää settiä taaskin, mutta oliko siinä kuitenkaan mitään mullistavaa? en usko

Ensinnäkin, kyllä tätäkin puuta seurataan. Harvoin vain on aikaa lähteä scouttaamaan vastustajaa, joten mitään MJ:n taktiikoiden kannalta hyödyllistä sanottavaa ei ole. Eihän kaikkien ehdotusten, vaikka ne kuinka suurella asiantuntijuudella ja vaivalla olisi laadittu, täydy johtaa mihinkään konkreettiseen muutokseen Suomen kokoonpanossa tai taktiikassa. Pelkästään sillä että ehdotukset herättävät keskustelua on arvoa koko yhteisöllemme. Managerit saavat ehkä uusi näkemyksiä omaan pelaamiseen sekä kiinnostuvat Suomen MJ:sta, joka pitkällä aikavälillä voi tuoda lisää managereita treenaamaan suomalaisia lupauksia. Tätä ei pysty mittaamaan eikä minusta pidäkään. Kaikki mikä lisää yhteisöllisyyttä parantaa usein managerien pelikokemusta.

J. Leskisen mukaan: Osaan sanoa kymmenellä kielellä kiitos. Eikös sen pitäisi riittää! Toki muutama sana jälkikäteen miksi mihinkin ratkaisuun päädyttiin olisi toki suotavaa jos poiketaan kovin ehdotuksista.

Last edited by Codemasters at 2/4/2011 1:26:12 AM

Advertisement