Eli hommahan toimii jos sä pystyt ajattelemaan, että henelle saattaa olla hyödyllistä, jos sä pistät sun asiantuntemuksella henelle taktiikkavinkkejä.. Sillonhan sä oot saanut metodin toimimaan, eikä hene :D
a) en väitä olevani asiantuntija pelin suhteen saati sitten nykyisen maajoukkueen suhteen. Ilmaisen oman mielipiteeni
b) hyödyllisyyden määrää kenenkään ehdotuksesta ei ole osoitettu ja tuskin koskaan osoitetaankaan, kysyinkin sitä paljonko possun ehdotus vaikutti ruotsipelissä, selvää vastausta en nähnyt. possulta tuli ihan hyvää settiä taaskin, mutta oliko siinä kuitenkaan mitään mullistavaa? en usko
c) miten määrittää metodin toimivuuden? ehdotusten määrässä? koettujen ahaa-elämysten määrässä?
hene10: Kritisointi puolin ja toisin on kestettävä ja omasta mielestä tässä mennään asiatasolla edelleen. Päättäjää aina kritisoidaan ja kansalaisella/managerilla ei kyllä ole juuri muita mahdollisuuksia oikeasti vaikuttaa kuin äänestys hetkellä, silti ne purnaavat jälkeen päin valintoja. Se on ihan sinusta kiinni haluatko keskustella vai et. Kommentoin kuitenkin jatkossa jos sellaiseen näen paikan.
Edit: Niin ja kyllähän minä kantani ilmaisin vaalipuussa, joten sen ei pitäisi olla kenellekkään keskusteluja seuraavalle mikään yllätys. Sinunkin kantasi näyttää olevan selvä minua kohtaan, mutta ei se minuun vaikuta yhtään sen enempää, koska en minä ole NT-manageri.
Last edited by zafman at 2/3/2011 4:27:10 PM