Noniin, pyydän anteeksi että OPISKELEN itselleni ammattia, enkä voi olla joka sekuntti buzzerbeatterissa ja olin mennyt n.23 nukkumaan. :) Mutta sepä siitä.
Hene:
Possut aloittaneet kaudella 4, ja pelaa tällä hetkellä 3 divaria. Ja juuri loppuneella kaudella nousu jäi selvähköstä suosikkiasemasta huolimatta jälleen haaveeksi.Ei oikeen vakuuta.
Voi ei, sarjassa ei noustu. :'D no tässä meni miten meni, menin finaaliin ja tein parhaani ei riittänyt, randomi mukana jossa oikeasti oli asiansa.
Munkki possut ovat hilluneet 3 viimeistä kautta 3. divarissa kyllä, mutta 3 on hieno luku. :) Olemme kumminkin olleet cupissa ihan hyvillä sijoituksilla:
Kaudella 14 munkki possut ylsi Suomen Cup -turnauksen 32 parhaan joukkoon Vaaleanpunaiset tyttönorsut kaatoivat.
Kaudella 13 munkki possut ylsi Suomen Cup -turnauksen 16 parhaan joukkoon Oulun hibach kaatoi.
Kaudella 12 munkki possut ylsi Suomen Cup -turnauksen 512 parhaan joukkoon (tuo meni heikosti) BC pormo kaatoi
Kaudella 11 munkki possut ylsi Suomen Cup -turnauksen 16 parhaan joukkoon Pahalammen pomppu kaatoi
Kaudella 10 munkki possut ylsi Suomen Cup -turnauksen 32 parhaan joukkoon Jääskin pallokerho kaatoi
3/5 on minut kaatanut lopussa sm-sarjan joukkue, joista kaikkie kerrat olen pelannut 3. divarissa.
Tiedän, että olit toissa kautena finaalissa. Olisitko pystynyt kumminkaan yhtään parempaan kuin minä 3. divarin palkka tasoilla ja joukkueella? Täällä ei kumminkaan palkoilla hehkutella, juuri ja juuri pysyn 250k pelaaja budjetilla nolla tuloissa. En ole bisnes nero.
Heneltä:
Onko teillä OIKEASTI intoa ja aikaa johtaa Maajoukkuetta, jolla pitäisi jo hieman ehkä menestyäkkin?
No en minä tähän sotaa lähde lippuja liehuttelemaan ihan helposti, pari kertaa miettinyt lähtöä karkeloihin, mutta jänistänyt, nyt on hyvä aika tulla esiin ja tehdä maajoukkueelle sellainen teko, että vietäisiin mm-pippaloihin.
Onko pistää mitään näyttöjä tiskiin taktisesta osaamisestanne (ottelulinkkiä tms.) ?
Nyt pitäneekin kaivella oikein syvältä tälläistä. Otetaanko vaikka tälläinen yleis silmäys omaan cup historiaani, Kausi 13 Sohlot ja Downtown celtics kaadettiin putkeen, molemmat silloin 2. divarissa kun minä olin 3. divarissa toista kauttani. Vasta Oulu hibachi kaatoi minut kotikentälläni, vaikka kaikki pelit ovat kotikentälläni niin voin sanoa, että niistä peleistä olen erittäin ylpeä. Sohloissa näkee vielä, että en minä turhaan käytä peli-intoani, vaan menen voittamaan varman päällä. Tämä ei ole shakkia, en pelaa 5 matsiani eteenpäin kun pelaan yhden matsin, ainakaan tälläisessä.
Mitä tekisit maajoukkueessa paremmin kun allekirjoittanut? (älä vastaa että aloittaisit pelipaikkavastaavat-systeemin uudelleen, sillä siitä ei olisi ainakaan merkittävää etua tapaan, jolla ite olen homman hoitanut)
Tuo on sitten sellainen mihin esitän sinullekin kysymyksen. Mutta aijon koota joukkueen johon uskon, jossa on oikeat pelaajat menestykseen. Tietenkin ppv-systeemiä pyrin lähteä kasaamaan vaikka yksin istuisin yöt koneella ja tutkisin kaiken jos ei vapaaehtoisi löytyisi ja auttavia käsiä, uskon kyllä suomen managereitten aktiivisuuteen ja haluun auttaa maajoukkuettaan nyt ja tulevaisuudessa. Mutta varsinkin pyrkisin kovimmat U-21 pelaajat jotka ovat jääneet nyt joukkueesta ulos jatkamaan heidän treenaustaan.
Kysyn sinulta Hene, miksi me emme menneet mm-kisoihin? Miksi hävisimme Islannille lohdutus turnauksessa? Oletko ottanut yhtään oppia niistä töppäyksistä?
ietu:
nyt hypitään meitsin osa-alueelle niin paljo että pakko puuttua, että mitä järkeä tuossa olisi jos pelaaja "annettaisiin" 20-vuotiaana MJ- käyttöön?
EI, en ole hyppimässä sinun osaalueellesi ja viemään pelaajiasi. Pelaajat kehitettäisiin tämä kausi ainakin (sinun jatkostasi en tiedä) yhdessä tulevaisuutta ja nykyhetkeä katsoen. Pääpainona U-21 joukkueen menestys, kun he täyttävät 22 vuotta olisin enemmän heissä kiinni. Mutta yhteistyöllä tämä tehtäisiin.
Last edited by possu at 1/14/2011 7:51:17 AM