Tässä loppusuoralla pitää heittää Henelle yksi lyhyt kysymys; totesit tuossa aiemmin ettet oikein jaksa innostua tuosta lohdutusturnauksesta, mutta miksi et? Lohdutusturnauksessakin jaetaan rankingiin vaikuttavia pisteitä joiden perusteella joukkueet jaetaan valintakoreihin EM-turnausta silmällä pitäen. Eikö näin ollen olisi erittäin tarkoituksen mukaista koettaa saavuttaa mahdollisimman korkea sijoitus lohdutusturnauksessakin, jotta saataisiin seuravan kauden EM-alku sarjaan ns. helpompia vastustajia? Voi tietysti olla että olen ymmärtänyt asian väärin, mutta oikaisset väärän ymmärrykseni tai kerrot ainakin oman näkemyksesi.
Muuten olen hieman ehkä väärä henkilö kommentoimaan joukkueen saavutuksia ja muutenkin sijoutusta, kun luulen tietäväni ainakin osan pelaaja valintojen ongelmista ja potenttiaalisten pelaajien saamisen oikeaan treeniin, joka samalla tukisi maajoukkueen etuja sekä tavoitteita.
Itse en ole vielä tehnyt päätöstäni suuntaan tai toiseen ja toivoisinkin saavani vastauksen tässä viime hetkillä, jotta mahdollinen ääneni menisi oikeaan suuntaan.