Jeg ved det godt. Og jeg giver jer alle ret i, at jeg ikke har skrevet så meget som jeg kunne have gjort.
Og jeg er kun glad for, at jeg har taget fejl . Fejl med hensyn til, om folk følger med omkring u21 landsholdet.
Jeg troede til at starte med, at det kun var Funzip, og mig selv der fulgte med.
Men hvis folket ønsker det, skal jeg med glæde give jeg oplæg/referater af kampene, og komme med opdateringer engang imellem om spillernes udvikling, hvis deres respektive managers giver lov til det.. :-)
Men jeg er også glad for, at du kan sætte dig ind i min position .
Jeg ved jo godt at det er folket der vælger en træner, og at hvad man skriver og siger betyder meget.
Men til mit forsvar vil jeg sige, at resultater eller udvikling må vægtes højere end PR.
Det kan godt være, at spillerne ikke har været der før hen, til at skabe resultaterne, men tilgengæld har vi i dag en større og bedre talentmasse i DK, end nogensinde før. Og flere managers er blevet "hookd" på at få en u21 spiller og gøre noget for landet. Og hvis vi bare kan skabe et talent om året på U-21 landsholdet, der kan gå ind på A holdet og gøre en forskel, så mener jeg at det har været det hele værd, selvom vi så skulle taber alle kampe. (hvilket vi selvfølgelig ikke gør ;-) .. )
Så uanset om jeg bliver valgt eller ej, vil det til den nye sæson bliver sjovere at være u21 landstræner, da der er flere talenter at følge.
Og lige der, har vi faktisk 2 spillere på vej, der nok skal kunne gøre en forskel på A holdet.
Nu har jeg helt tabt tråden, og er begyndt at skrive om alt muligt andet, det håber jeg selvfølgelig du/I overlever ;-)
Jeg håber alle får en fortsat god påske.
Og af princip vil jeg ikke bede om jeres stemmer, men bede jer stemme på den manager, i tror kan gøre mest for talentmassen i DK. :-)
/ Lasse