BuzzerBeater Forums

BB Danmark > [NT] U21 Landholdsnyheder

[NT] U21 Landholdsnyheder (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
11
64474.78 in reply to 64474.77
Date: 4/11/2011 12:18:19 PM
Overall Posts Rated:
3333
wow. en melding fra U21. må være valgtid....

This Post:
11
64474.79 in reply to 64474.78
Date: 4/12/2011 11:13:02 AM
Overall Posts Rated:
55
Alt er politik ;-)

Nej, der har ganske enkelt ikke været meget af berette, da det primære arbejde har været at få skabt talenterne, ved samarbejde med dv. managers.

Og det er ikke pga. valg, mere pga. at sæsonen er færdig, og jeg ville opdatere jer om hvordan det stod til med talentudviklingen .

Jeg håber selvfølgelig det er ok ;-)

This Post:
11
64474.80 in reply to 64474.79
Date: 4/12/2011 6:40:17 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Du har været ret tavs. Men jeg kender det, så du klandres ikke her fra.

Hvis der er en der mener han er bedre til opgaven, så stil op og kom med et oplæg. Så vil jeg ikke afvise at jeg stemmer på en anden. Men hvis ikke der er noget seriøst, så får du min stemme igen uden at blinke. Syntes dog godt du kunne følge funzips fodspor og komme med oplæg og/eller referat fra kampene. Men som skrevet, så kender jeg til situationen og kan godt forstå hvis det ikke altid lige har 1. prioritet.

Alt i alt syntes jeg begge landshold er på vej i den rigtige retning.

This Post:
00
64474.81 in reply to 64474.80
Date: 4/13/2011 2:14:53 AM
Overall Posts Rated:
2929
Det kan jeg ikke være mere enig i. Synes virkelig det ser ud til at vi er inde i en positiv periode.

From: Pirates
This Post:
22
64474.82 in reply to 64474.81
Date: 4/13/2011 8:13:02 AM
Overall Posts Rated:
3535
Ja, begge landshold gør det rigtig godt.

Og det kan da godt være, at det er småt med informationen. Noget som jeg også selv kunne gøre bedre tidligere.

Udfra mit eget perspektiv, så vil der være nogle ting, som kunne gøre det sjovere, at lave oplæg og kampreferater og det var et mere aktivt forum.
En nyhed fra et af landsholdene er jo samtidig et oplæg til en debat eller en eller anden form for feedback fra os andre og det får man bare ikke særlig tit og så vælger man at nedprioritere oplæggene og så går der lang tid imellem der kommer noget officielt fra landsholdene og så kan det se ud som om der ikke sker noget, hvilket absolut ikke er tilfældet!

Hvis vi vil have flere udmeldinger, så må vi også selv bidrage til "festen" med kommentarer og feedback.

Bare mine egne observationer.

This Post:
00
64474.83 in reply to 64474.82
Date: 4/13/2011 8:36:37 AM
Overall Posts Rated:
12901290
Helt enig!

This Post:
11
64474.84 in reply to 64474.83
Date: 4/18/2011 5:54:41 AM
Overall Posts Rated:
1010
Måske ville det være fornuftigt hvis U21 manageren allerede nu droppede de spillere som bliver 22, nu hvor der alligevel ikke er en kamp i aften. Det vil give landstræneren lidt mere tid til at se på de spillere som er til rådighed for ham næste sæson.

This Post:
00
64474.85 in reply to 64474.84
Date: 4/19/2011 12:34:17 AM
Overall Posts Rated:
754754
venter i spænding her.. . men måske træneren er gået på ferie ;) ingen kamp i 3 uger for U21 ? lidt ærgeligt træningskampene ikke bliver brugt. . også rent økonomisk for de mgrs der ville have haft spillere i kamp.

Last edited by funzip at 4/19/2011 12:35:58 AM

This Post:
11
64474.86 in reply to 64474.80
Date: 4/22/2011 10:54:29 AM
Overall Posts Rated:
55
Jeg ved det godt. Og jeg giver jer alle ret i, at jeg ikke har skrevet så meget som jeg kunne have gjort.

Og jeg er kun glad for, at jeg har taget fejl . Fejl med hensyn til, om folk følger med omkring u21 landsholdet.
Jeg troede til at starte med, at det kun var Funzip, og mig selv der fulgte med.

Men hvis folket ønsker det, skal jeg med glæde give jeg oplæg/referater af kampene, og komme med opdateringer engang imellem om spillernes udvikling, hvis deres respektive managers giver lov til det.. :-)

Men jeg er også glad for, at du kan sætte dig ind i min position .

Jeg ved jo godt at det er folket der vælger en træner, og at hvad man skriver og siger betyder meget.
Men til mit forsvar vil jeg sige, at resultater eller udvikling må vægtes højere end PR.

Det kan godt være, at spillerne ikke har været der før hen, til at skabe resultaterne, men tilgengæld har vi i dag en større og bedre talentmasse i DK, end nogensinde før. Og flere managers er blevet "hookd" på at få en u21 spiller og gøre noget for landet. Og hvis vi bare kan skabe et talent om året på U-21 landsholdet, der kan gå ind på A holdet og gøre en forskel, så mener jeg at det har været det hele værd, selvom vi så skulle taber alle kampe. (hvilket vi selvfølgelig ikke gør ;-) .. )

Så uanset om jeg bliver valgt eller ej, vil det til den nye sæson bliver sjovere at være u21 landstræner, da der er flere talenter at følge.

Og lige der, har vi faktisk 2 spillere på vej, der nok skal kunne gøre en forskel på A holdet.

Nu har jeg helt tabt tråden, og er begyndt at skrive om alt muligt andet, det håber jeg selvfølgelig du/I overlever ;-)

Jeg håber alle får en fortsat god påske.

Og af princip vil jeg ikke bede om jeres stemmer, men bede jer stemme på den manager, i tror kan gøre mest for talentmassen i DK. :-)

/ Lasse

From: donskar
This Post:
00
64474.87 in reply to 64474.86
Date: 4/23/2011 11:41:35 PM
Overall Posts Rated:
55
Jeg har lige siddet og brugt 1 times tid på at skrive en valgtale, og da jeg så fik læst den igennem , og læst LA-Pirates valgtale, kan jeg kun konstatere at vi har fuldstændig samme visioner og mål for u21 holdet.

Jeg beklage min manglende oplæg før/efter kampe, men det er ikke hvad der har været prioriteret.

Til mit forsvar vil jeg sige, at talentmassen ser langt bedre ud i år, end den har gjort i mange, mange sæsoner i DK .
Så der vil jeg give mig selv en "thumbs up" .. Og selvfølgelig Thumbs up til de managers der har været med i forløbet.

Jeg håber meget, at i alle vil stemme på LA-Pirates, da han er den rette mand.

Jeg stiller selvfølgelig mig selv til rådighed til den kommende U21 træner, hvis han finder det nødvendigt, om det bliver Pirates eller ej.

Jeg vil gerne slutte med at takke for et par gode og lærerige sæsoner.
Det har været en fornøjelse at være jeres u21 coach , og jeg håber ikke, at i synes jeg har været helt forfærdelig.

Jeg vil gerne takke LA-Pirates for hjælp og støtte igennem min periode.
Så vil jeg gerne takke alle jer der har haft talenter på jeres hold, og taget en tørn for Danmark.
Og sidst men ikke mindst vil jeg gerne takke A-landsholdstræneren, Funzip, der gør mere for BB-Danmark end nogen anden. I skulle bare vide ;-)

Jeg trækker mig officielt fra valget.

HUSK NU AT STEMME !

Fortsat god påske

- Den afgående U21 coach - donskar

This Post:
00
64474.88 in reply to 64474.87
Date: 4/25/2011 5:16:05 AM
Overall Posts Rated:
12901290
Tillykke til Pirates!

Advertisement