@wszyscy - No to skoro ma być koniec o meczu to ja sobie tylko pozwolę z korsarzem o tych podaniach/handlingu powymieniać obserwacje :)
No to żeby w żaden sposób, nawet delikatnie nie zawadzać o mecz youzhny'ego, o pozostałych podpunktach napiszę, że z grubsza nam zgodnie wyszło...aż za zgodnie ;) Co do tej dwójki mam tylko nadal wątpliwości...
Bo tak, jak pisałem poprzednio ja nadal nie twierdzę, że z całą pewnością mogę spokojnie powiedzieć, że to kozłowanie czy podania nie są aż tak ważne u obwodowych (bo żeby nie było ja się trzymam wersji, że póki co poziomy przeciętny-silny zapewniają "bezpieczeństwo" - poniżej oczywiście pełna zgoda, że może robić się nieprzyjemnie w stratach/asystach)...Ja raczej rzeknę, że nie wiem, nie znam się i chłonę, to co czytam z "zewnątrz"...Póki co jednak żaden przykład ewidentnie nie potrafił mnie przekonać do innego myślenia i jestem w stanie po swojemu odbijać argumenty...