Rufferto, här tror jag tyvärr att din, och många med dig, har en lite för naiv och välvillig inställning till omvärlden.
Det finns och kommer alltid att finnas fuskare. En del bara för att det är roloigt, en del gör det för att jävlas, en del för att de vägrar att förlora osv. Det finns lika många fuskare som orsaker till fusk.
Att man skapar flera lag har jag en viss förståelse för. När jag startade för några år sedan så blev jag fast direkt, jag tyckte det var skitroligt att spela och ville testa olika taktiker med olika sorters spelare hela tiden. Nu går det ju inte, men om jag hade startat flera lag hade jag kunnat bygga upp lagen lite olika för att se vad som fungerade och inte. Dessutom tror jag många inte anser detta som "riktigt" fusk. Jag tror inte att man får så stor vinst i att fuska på det sättet utan problemet ligger väl i transferövergångar och dylikt och där hoppas jag BB har koll. Är det inte alltid ekonomin som det fuskas med (undantag LA-fallet ovan)?
Fusk är aldrig roligt och tyvärr något du och jag och alla andra icke-fuskare får leva med.
Jag hoppas såklart att du fortsätter lira BB och att vi får bort de värsta fuskarna.