Mun mielestä yks tärkeimmistä asioista on juuri tuo nelosdivari mis on yksi tai kaksi oikeaa joukkuetta sarjassa niin painoittaa niille draftin tärkeyttä kun saavat valita parhaat pelaajat ja mahdollisesti sitten myydä tai kehittää niitä. Eikö?
Täysin samoilla linjoilla tästä. Siis nimenomaan, että saadaan niitä treenattavia aloitteleviin joukkueisiin.
Kyllä kyllä, nelosdirreen on syytä panostaa ja voimmekin varmaan sieltä pääpainotteisesti etsiä asiakkaita.
Junior31 kiitos lupautumisestasi ja jatkossa muillekin halukkaille tiedoksi että tutorien ei tarvitse välttämättä etsiä divareista auttamisenkohdettaan vaan minä pyrin hoitamaan niitä (myöntäen että on apu tervetullutta etenkin jos tämä homma paisuu).
Ja sen hoitamisen ajattelin menevän siis niin että löydetyille uusille managereille lähetellään tutormainosta, jossa on sen hetken vapaat tutorit ja linkki siihen tulevaan tutorpuuhun. Uusia managereja siis kehotetaan ottamaan näihin vapaisiin tutoreihin yhteyttä mikäli he apua kaipaavat, sitten jos yhteydenotto tulee tutor voi alkaa töihinsä ja ilmoittaa minulle tulleensa varatuksi (asiakkaan nimi tai jengi ja linkki helpottaisi). Näin käydessä merkkaan kyseisen tutorin varatuksi ja he eivät enää näy seuraavassa tutorpuun päivityksessä ja mainosviesteissä vapaina ELLEI tutor sitten ilmaise minulle haluaan ottaa lisää asiakkaita hoitoonsa. Myös asiakassuhteen päättymisestä tai kokonaan tutoroinnin lopettamisesta toivon tietoa.
Puolestaan ne tutorit jotka haluavat auttaa apua tarvitsevien vastaalkajien löytämisessä, voivat kopioida tutorpuun mlko alkuun tulevan tutormainoksen ja lähtellä sitä löytämilleen, päivittäen siihen aina viikottain tutorpuusta löytyvän vapaiden tutorien listan. Alueita joilta bongata uusia varmaan jaetaan mutta jos jollekulle lähtee parikin tutormainosta niin ei se nyt paljoa haittaa.
Huh, mikä romaani tuli kirjotettua, mutta toi on se idea mikä mulla on päässä lähipäivinä pyörinyt. Ehdottomasti kommentoikaa kritiikkiä tai muutosehdotuksia, niin neuvotellaan ja mietitään. Mulla on nyt jostain syystä kova hinku tähän tutorhommaan, toivoaan ettei laannu.
PS. Zafman (tai joku muu) jos nyt löydätte uusia managereja niin voitte lähettää mulle tai odottaa ens vko sitä tutormainosta ja lähettää sitten itte, samapa tuo.
Rubbercube