Vanavond weer een lekkere overwinning geboekt op de nummer 22 van de wereld.
Het ging eigenlijk redelijk simpel,hij miste een SG vanwege een blessure en was daardoor niet in staat om er een echte wedstrijd van te maken.Mijn starters werden na een half uurtje naar de kant gehaald ,en zelfs met mijn backups kwam de overwinning niet meer in gevaar.
Volgende week de laatste wedstrijd van de poule fase , uit tegen O-Beshimi (36).Wat een echt veteranen team is met spelers die al dik in 30 zijn.Die al wat drops hebben gehad dit seizoen,waardoor het salaris wat ze hebben ,niet meer accuraat zijn.Er zit in zijn selectie nog een oud DBA speler PG Ponomarenko die enkele seizoenen geleden bij Barkleys speelde,en toen speelde zijn broer

op de C positie voor dit team.
Op dit moment heeft hij een blessure ,verwacht dat hij volgende week wel fit zal zijn.Maar zijn vorm zal nog wel zakken ,want ik denk niet dat hij morgen nog in actie kan komen.Hij staat trouwens op dit moment ook op de TL,dus ik ben op de hoogte van zijn kwaliteiten.Ik heb goede hoop op een positief resultaat,ondanks dat de vormen bij hem altijd goed zijn,want dat zal wel het enige zijn wat hij traint.