mijn cup-run zit er al op.
Ik had mijn opstelling en taktiek ook meer competitie gericht, wetende dat boes niet te onderschatten was. Ik heb hem dan ook niet onderschat, ik had gewoon een 50/50 schatting en opstelling gemaakt, omdat ikzelf niet echt kon beslissen of ik er echt wou voor gaan of niet.
Ik gun het boes ook, want in de tweede ronde op verplaatsing tegen een 1ste klasser is niet bepaald leuk als je ook goede bekerkansen hebt. Hopelijk heeft hij er niet te veel offers voor moeten maken, en raakt hij deze keer ook weer ver.
Het was een gemengd gevoel. Ergens wou ik weer door kunnen gaan tot in de finale, anderzijds zou ik het niet erg vinden als ik uitgeschakeld werd.
Nu ik effectief eruit lig moet ik dit gevoel bevestigen. Ik vind het echt geen ramp.
Ik kan me nu concentreren op training.
De spelers die al 2 seizoenen aanmodderen omdat ik de winst bijna altijd voorop moest stellen in zowat elke match vorige seizoenen, kunnen nu de trainingen krijgen die ze moeten hebben, welliswaar met 2 jaartjes ouder.
Verder kan ik ook weer een inhaalmaneuver maken met de vlaggetjes.
Het geld dat ik nu verlies van de bekerrondes is echt mijn zorg niet. Ik maak me wel iets meer zorgen over de supportersmood, want daar ga ik wel een voelbaar verlies aan overhouden. Maar dat is dan voor mijn part ook het enige nadeel.

In ieder geval veel succes aan alle overblijvende teams!!
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.