Intressant läsning... undrade efter varför jag trodde lagbetygen på ngt sätt speglade matchen. Det kan kanske ha ngt att göra med att det i reglerna under "Benämningar" står:
Ditt lag får flera betyg varje match. Dessa lagbetyg används i uträkningen av vad som händer vid varje bollinnehav.
Från English (US):
Your team also receives several ratings per match. These team ratings are used in the calculation of what happens each possession. Here is a synopsis:
* Outside Scoring, Defense: Both guards weighted heavily, small forward medium, power forward slightly.
* Inside Scoring, Defense: Center weighted heavily, power forward somewhat heavily, small forward medium.
* Rebounding: Center and power forward weighted heavily, small forward somewhat heavily, both guards medium.
* Offensive Flow (how well the offense produces assists, avoids turnovers): point guard weighted very heavily, shooting guard weighted medium, small forward weighted medium.
Skönt då att höra att lagbetygen på intet sätt reflekterar vad som händer i matchen... wiiii
Jaja, iom det uttalandet förstår jag lite mer varför jag tycker lagbetygen inte speglar matchen :)