Ik weet niet of het zoveel zin heeft om deze manager te contacteren,en ik zal je vertellen waarom ik dat denk.
Het seizoen is ook al zo'n beetje op de helft,en wat ik ook heb gemerkt ,is dat er verschil zit in het salaris wat een eigen gedrafte trainee krijgt en een speler die 18 is van een nieuw aangemaakt team.
Ik heb tijdens de draft een speler gescout zoals Stienstra (legend speler),deze speler had geloof ik iets van 61 skillpoints een geweldig talent.
Nu heb ik een aantal weken geleden ook contact opgenomen met een manager die een nieuw team had aangemaakt,en hij heeft een 18 jarige MVP in zijn team gekregen,en die speler heeft meer salaris dan Stienstra,hij heeft de skills aan mij gemaild ,en toen schrok wel even.
Die speler van het nieuwe team had slecht ik geloof iets van 43 skillpoints,en een hoger salaris,op alle skilss doet Stienstra het aanmerkelijk beter,dus ik snap niet zo goed hoe die speler aan een hoger salaris komt.
Dus ik verwacht niet dat deze speler enige kans maakt op U21 ,misschien kan BB"'Patje " ,hier wat duidelijkheid in verschaffen waarom 18 jarige speler van een nieuw aangemaakt team meer salaris heeft , en veel minder skillpunten hebben dan eigen gedrafte spelers ..
Ik hoop dat het niet al te ingewikkeld is wat ik hier nu neerkalk,maar ik heb het nog een s terug gelezen en ik denk dat het wel duidelijk is wat ik bedoel:)