Ei ...kele ! Viimeisen pelin viimeistelyä valmis seuraavan kierroksen analyysi, näpelöintivirhe ja hengen tuotokset bittiavaruuteen !
![O^*](/images/conf/emoticons/bomb.png)
Suomen Cupissa vuorossa
6. kierros, jäljellä vielä
32 kovaa.
![(BB)](/images/conf/emoticons/basketball.png)
Rouva Fortuna osoitti jälleen ailahtelevuutensa,
kolmessa pelissä vastakkain ykkössarjalaiset ja
yhdessä kolmosdivarilaiset.
![+o(](/images/conf/emoticons/sick2.png)
99 III OldSlowBear -
Oulu 76ers II 47, Oulun ylpeys joutunee tiukille lohkoaan puhtaalla pelillä johtavan OSB-otsolauman kanssa. Kotiedun turvin voittoon.
1 I
Hupipalloilijat - Charles Barkley jr II 24, järki sanoo "Huparit", sydän "CeeBee", nyt kotijengillä tilaisuus "höyryttämällä" yrittää kotiedun siivittämänä kaataa dynastia. Mä ainakin yrittäisin !
7 I
Turku Jazz - Oulu Ogers III 88, kierroksen varmin vierasvoitto, "Pieksämäen asemalla soi blues”, turkkulaiset tarjoaa jazzia.
58 II Ymka -
PaaPoo II 26, mulla antipatioita vierasjengiä kohtaan kun pudotti mut cupista, "paapojat" taas on yksi mun harvoista suosikeista suomalaisessa BB-yhteisössä. Kotivoitto.
129 III Saskia -
HBA Märsky II 65, "vissypojille" tulee noutaja Mäkelänrinteen hallissa.
22 II Isot pojat -
Riksun koripallot I 2, "Big Boys" on kova, mutta Lazze on sellainen virtuoosi, että liian korkea kukkula on tällä kertaa vierailla kiivettävänä.
103 III Maatilan Maestrot -
jonikurva II 48, vierasjoukkue on yksi mun "lemppareista", Epeliuz´in farmi nousee tuolla tekemisellä parrasvaloihin 3-5 kauden kuluessa, nyt ei taida vielä mutkat oieta ?
3 I
Vesala Basket - Keminmaa United II 39, mGmJ:n jengi on mun suosikki cup-voittajaksi. "Kemppari" ei ole huono, mutta nyt on vastus vaan yksinkertaisesti liian kova.
92 II Rajantien Donkki -
ULukid III 56, kotijoukkueen nimi yms. viittaavat mielestäni "Soomelahe lõunapoolelle", saldolla 11-0 lohkoaan kolmosessa johtava kotijoukkue passittaa lukemilla 0-11 lohkonsa perää pitävän RJ:n aikaiselle kesälomalle.
81 III
hilariushiiri - Rööperin VNMKY III 114, "hiirulaiset" taitavat tässä kolmosen hegemonia-pelissä syödä Punavuorelaisten eväät ?
35 II Fat n’ Juicy Ladies -
Alligaattorit II 23, "allit" nielee "mehutytöt" yhtenä suupalana.
6 I Rantarosvot -
teamLINKO I 12, Ykkössarjalaiset vastakkain, nyt lingotaan Kasperin, Jesperin ja Joonatanin nutut kunnolla.
13 II
Mallikkaat Kuleksijat - BC Domus II 14, "maleksijat" on selvästi kovemman oloinen tässä otteluparissa. Toisaalta Domus on Domus eli osaa myös yllättää.
18 I Pahalammen Pomppu -
Bay City Pirates I 9, taas SM-Koriksen jengejä keskinäisessä pelissä, BCP on sellainen yhdistelmä, että kun sitä tungetaan Pahalampeen niin Pomppukin loppuu.
70 III Silvasti Elites BC -
mustekalat I 8, "lonkeroiden" peli, kierroksen varmin kotivoitto.
11 I
Lappeenrannan NMKY - NY Knickers I 20, kolmas ykkössarjalaisten kohtaaminen, HulluEd humppaa "kalsarijengin" tainnoksiin.
![(*)](/images/conf/emoticons/stars.png)
Mukana joukkueita seuraavasti:
![(*)](/images/conf/emoticons/stars.png)
SM-Koris:
11II-divisioona:
13III-divisioona:
8Last edited by IsoBetoni at 1/6/2024 3:22:12 PM