Kyllä uskoin siihen että minullakin on mahdollisuuksia menestyä vaaleissa. Ja ei ole ehdokkuuteni samaa mitä NaiCoulla, kyllä itseäni ainakin kiinnostaisi olla muutaman kauden MJ peräsimessä. Ei minulla ole itäkadun suuntaan mitään muuta hampaankolossa kuin kauden 15 loppuottelut ;)
Mutta kun varmaankin wonderi olet seurannut näitä vaaleja tarkkaan, laittelin jo aiemmin noita ääniä millä ollaan vaalit voitettu, äänimäärät sekä muut, niin itse ainakin toivoisin enemmän suomessa sitä että tuo nykyinen valmentaja voitettaisiin, mitä tuolla oli että vain kerran on syrjäytetty MJ valmentaja vaaleissa, muuten hän on jättänyt tehtävänsä. Mutta, jos hene10 voittaa tällä kaudella vaalit, niin mielenkiinnolla katsellaan noita äänestystuloksia.
Niin ja näille muille managereille tästä meidän IRC-klubista, siellä ei yleensä puhutaan omista ja toistemme joukkueista, päivän uutisista ja BB:n ulkopuolisesta !!!! elämästäkin.
Ei Iso_Massimossa mitään vikaa ole, mut tossa teiän mafiassa on. Pikkasen lapsellista toi teidän koplan läpinäkyvä juoniminen. Jokaisen teidän irc-eliittikoplan kommentin tarkoitus viimeisissä kaksissa vaaleissa on ollut saada hene tilalle joku muu; ihan sama kuka. Ei jaksa enää lukea noita keskusteluja ku yks manageri joutuu olemaan jatkuvasti puolustuskannalla ihmeinttämisen seurauksena. Eli ei tota mafiaa kaiketi tarvii erikseen mainita. Luulen, että kaikki jotka täällä näitä juttuja seuraa ymmärtää mitä mä meinaan..
Ja anteeksi vain Henrik, mutta ainakin minä ymmärsin heti, että mitä tuo NaiCoun "mafia" käsite tarkoitti, mutta nähtävästi muut ajattelevat hieman liian mustavalkoisesti kaikki asiat.
Ja nyt mitä itse mietin niin ei tuo hene ole ollut samanlaisen pommituksen alla mitä esim viime vaaleissa, joten suhteellisen helpolla hän on päässyt, tosin ei muutkaan ehdokkaat ole kovinkaan paljoa jutellut.
Last edited by ietu at 8/1/2011 1:37:51 PM