een gemiddelde van 1 block per wedstrijd is toch buitengewoon weinig als je het mij vraagt? Dat scheelt dus maximaal 3 in een wedstrijd.
Heb je de afgelopen seizoen veel op blocking getrained trouwens?
Een hoge blocking skill drukt zich in BB niet automatisch uit in veel blocks per wedstrijd. Wij hebben in ons NT een speler zitten met 15 SB en die heeft een gemiddelde van 0,9 blocks per game. Ik denk eerder dat blocking wel veel bijdraagt aan de verdedigende ratings, je maakt het de tegenstander immers wel lastiger als hij schiet.
inderdaad, als je zwakkere aanvallers tegenhebt zal ja sneller een blok kunnen plaatsen. NT spelers worden niet geacht zwakke aanvallers te zijn, terwijl mijn SG met zijn redelijk blocking weldegelijk andere SGs met misschien slecht of bedroevend inside scoren makkelijker kan afblokken...
Ik heb slechts enkele weken op block getraind, en dan enkel voor PF en C, dus dat mijn SG en nu ook mijn laatste PG die ik gekocht heb zoveel blokken, heeft niks met training te maken. Neem eens een kijkje bij Avior Shinfeld. Slechts 1 wedstrijd geen blok, de andere 1 of 2. Inderdaad geen massa, maar wel genoeg om een verschil te maken in close games. Gemiddeld haal ik 4 tot 5 blocks meer dan mijn tegenstandders, daarvan rebound ik er over het algemeen 3, dat zijn 6 punten die je voorkomt...
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.