BuzzerBeater Forums

BB Suomi > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
33
306101.84 in reply to 306101.83
Date: 9/14/2020 8:47:53 AM
Overall Posts Rated:
986986
Se lienee jokaiselle itsestäänselvyys että sisätaktiikat ovat vielä ylivertaisia varsinkin seuratasolla, jossa palkat näyttelevät suurta roolia. Se ettet mainosta majun tehoja sisätaktiikoissa on varmasti hyvä veto niin ei ulkomaan scoutit arvaa että voimme sieltäkin yllättää. On kuitenkin ollut ilo huomata että korin alta löytyy kovia voittoja, princetonilla hienoja haastoja jne. Kaikki tämä johtuu siis monipuolisesta pelikirjasta, joka on ehkä jäänyt näissä vaaleissa hivenen varjoon ja erittäin arvokkaat keskustelut on käyty 3-2 puolustuksesta ja mikä hyökkäys siihen saadaan kylkeen sovitettua ja vähän itsekin koittanut saada selvyyttä että millä keinoilla ulkohyökkäys voisi olla tappavan tehokas - itse kun ei sitä osata vaikka pariin kertaan sitä on tullut jo kokeiltua - ei vaan kassa kestänyt siinä pidempiä yrityksiä....

Itse olen erittäin tyytyväinen että saimme kerrankin vaalit, jotka ovat herättäneet talviunilta ainakin minut

Onneksi pelimoottoriuudistus tulee pelaamaan meidän majun pussiin. Oma filosofia on aina pelata all-in, joten eiköhän kokeilla tämä kortti loppuun asti ja katsotaan mihin asti se riittää.

Koodit vaikenee, kiittää ja kumartaa syvään näiden vaalien osalta. Toivottavasti pian on hyvistä pelaajistakin runsaudenpulaa kuten näyttää olevan valmentajista!

Last edited by Codemasters at 9/14/2020 8:48:16 AM