Het hangt er van af
Waarvan?
A: Is hij een actieve manager die wel eens van opstelling wisselt? Als hij altijd hetzelfde speelt zal hij tegen jou niet opeens verstandig gaan handelen en inspelen op jouw zwaktes.
B: Hoeveel sterker is zijn Inside aanval vergeleken met zijn outside? Heeft hij in oude wedstrijden ergens een sterke outside aanval neergezet? Als zijn team enkel gefocust is op inside kan het best zijn dat hij alsnog inside speelt ook al is jouw outside verdediging slechter.
C: Omgekeerd geldt hetzelfde. Als zijn inside verdediging altijd sterker is dan zijn outside en hij de spelers niet heeft om echt een goede outside verdediging neer te zetten zou ik er gewoon met een outside aanval tegenaan gaan, als dat zelf ook een sterke kant van jou is.
Los van alle bovenstaande dingen geldt:
D: Inside aanval speelt in de nieuwe Match engine erg moeilijk. Extra vervelend is dat een 3-2 zone erg goed werkt tegen een inside aanval. Kijk als voorbeeld naar mijn afgelopen wedstrijd. Mijn tegenstander speelt inside en ik 3-2 zone. Zijn inside aanval is veel sterker maar toch verliest hij. Ik zou dus als zijn outside defense niet zo sterk is lekker een R&G of een Motion spelen zelfs als je verwacht dat hij 3-2 zone speelt.
Edit: In mijn competitie werd in een andere wedstrijd precies dezelfde tactieken gespeeld. Daar won de LI wel tegen de 3-2 zone. Het kan dus wel nog steeds
.
Mijn wedstrijd, Blockvbusters vs Crueslie:
(18110839)Andere wedstrijd Talentinho vs HAS:
(18110838)Last edited by Tesse at 1/5/2010 3:56:03 PM
Crunchy! If you eat fast enough