BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Vragenforum

Vragenforum (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
15556.844 in reply to 15556.843
Date: 1/4/2010 4:30:44 PM
Overall Posts Rated:
22
15; maar dat krijg je op de dag dat je TIE speelt en daalt gelijk bij de nacht update.

waarschijnlijk als je geluk hebt speel je op zijn hoogst op 12-11.

3 seizoenen geleden konden mensen die in de B3 speelden wel de beleving erg hoog houden maar werdt terecht afgeschaft. B3 speelt nu arcade mode.

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
15556.846 in reply to 15556.845
Date: 1/5/2010 3:05:16 AM
Overall Posts Rated:
00
ook even een vraag over beleving hier, als je bijvoorbeeld beleving 10 hebt en je doe TIE komt dat dan ongeveer overeen met normaal op beleving 5 of is TIE altijd nog lager.?

This Post:
00
15556.848 in reply to 15556.846
Date: 1/5/2010 3:38:15 AM
Overall Posts Rated:
22
ook even een vraag over beleving hier, als je bijvoorbeeld beleving 10 hebt en je doe TIE komt dat dan ongeveer overeen met normaal op beleving 5 of is TIE altijd nog lager.?

het is natte vinger werk maar ik reken het als:
TIE= spelen met -2 punten op je huidige; maar je krijgt ongeveer+2 voor je volgende game.
CT=spelen met +2 of 3 punten op je huidige beleving; maar je krijgt ongeveer -%50 op je volgende match.

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
15556.850 in reply to 15556.849
Date: 1/5/2010 3:29:31 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
525525
Second Team:
The Milk
Ik heb sinds vorig seizoen geleerd om het volgende te doen als je 3x48 minuten wilt (of 6x48 bij 2 posities):

- Zet je coach op "Strictly follow depth chart"
- Zet de speler die 48 minuten moet spelen ook nog 2 x als vervanger voor zichzelf
- Neem geen extra spelers mee naar de wedstrijd. Als je je C 48 minuten wilt laten spelen neem je 9 spelers mee. 4 vervangers voor de andere positie en geen voor je Center. De andere mensen laat je dan ook in het rechter rijtje staan. Met 2 positietraining neem je dus zelfs maar 8 spelers mee.
- Zet de actie voor Fouls op "Let them play"

Het zou kunnen dat een deel van deze maatregelen overbodig is (das het probleem met verificatie tegenover falsificatie) maar op deze manier werkt het..........Tenzij: (a) de speler die 48 minuten moet halen 6 fouten maakt (b) de speler die 48 minuten moet halen geblesseerd raakt.

Succes ermee. Dat je maar veel Nederlandse talenten ermee mag trainen

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
15556.852 in reply to 15556.851
Date: 1/5/2010 3:47:13 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
525525
Second Team:
The Milk
Het hangt er van af

Waarvan?

A: Is hij een actieve manager die wel eens van opstelling wisselt? Als hij altijd hetzelfde speelt zal hij tegen jou niet opeens verstandig gaan handelen en inspelen op jouw zwaktes.

B: Hoeveel sterker is zijn Inside aanval vergeleken met zijn outside? Heeft hij in oude wedstrijden ergens een sterke outside aanval neergezet? Als zijn team enkel gefocust is op inside kan het best zijn dat hij alsnog inside speelt ook al is jouw outside verdediging slechter.

C: Omgekeerd geldt hetzelfde. Als zijn inside verdediging altijd sterker is dan zijn outside en hij de spelers niet heeft om echt een goede outside verdediging neer te zetten zou ik er gewoon met een outside aanval tegenaan gaan, als dat zelf ook een sterke kant van jou is.

Los van alle bovenstaande dingen geldt:

D: Inside aanval speelt in de nieuwe Match engine erg moeilijk. Extra vervelend is dat een 3-2 zone erg goed werkt tegen een inside aanval. Kijk als voorbeeld naar mijn afgelopen wedstrijd. Mijn tegenstander speelt inside en ik 3-2 zone. Zijn inside aanval is veel sterker maar toch verliest hij. Ik zou dus als zijn outside defense niet zo sterk is lekker een R&G of een Motion spelen zelfs als je verwacht dat hij 3-2 zone speelt.

Edit: In mijn competitie werd in een andere wedstrijd precies dezelfde tactieken gespeeld. Daar won de LI wel tegen de 3-2 zone. Het kan dus wel nog steeds.

Mijn wedstrijd, Blockvbusters vs Crueslie: (18110839)
Andere wedstrijd Talentinho vs HAS: (18110838)

Last edited by Tesse at 1/5/2010 3:56:03 PM

Crunchy! If you eat fast enough
Advertisement