BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Maajoukkue

Maajoukkue (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
5324.846 in reply to 5324.845
Date: 8/3/2011 9:52:15 AM
Socks & Balls
II.1
Overall Posts Rated:
498498
Second Team:
Really Small Socks
No nyt ois sitten pelaajarunko kasassa. Muutoksia varmastikin vielä tulee, mutta perjantaina pitäis olla lopullinen porukka kasassa. Keskustelen vielä henen kanssa noista muutamien kunto-ongelmista ja jokunen jyrä saatetaan vaihtaa hieman erikoistuneeseempaan pelaajaan. Kommentoikaa vapaasti.

This Post:
00
5324.847 in reply to 5324.846
Date: 8/3/2011 11:34:00 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Tylsää kun oli niin vähän vilkuilin tuota varastoitua dataa maajoukkue ja pelipaikkavastaavien ajalta, niin Mäentalo on tämän hetkisistä pelaajista ainoa, josta minulla ei ole mitään tietoja matkan varrelta maajoukkuepelaajaksi. Tosin en niin tarkasti kyllä kirjaa pitänyt noista isoista mieheistä PPV aikoina ja sen järjestö olen jo aikaa sitten poistanut, jossa sitä dataa oli jonkin verran. D.Mirosavljevicillä voi olla jotain tietoa miehen reitistä/kehityksestä olemassa.

Mutta oli miten oli, se pointti mitä mun piti kirjoittaa että olisin toivonut jo jotain itselle yllättävää pelaajia löytyneen, kerran on toi Mäentalokin U21 pyörähtänyt aikanaan. Näyttää vaan siltä että tie on vaan aika yksitoikkoinen ja aika tarkkaan kuitenkin noi mahdolliset potentiaaliset pelaajat on saatu jossain vaiheessa kiinni jo ennen kuin mies on maineeseen päässyt. Huonona puolena tuossa voisi tietysti nähdä myös sen että tapeeksi hyvin treenattauja pelaajia ei (ainakaan vielä) tule puskista ja tuskin jatkossakaan.

Mutta hei jotain positiivistakin... lueskelin tuossa globaalia ja toi cross-training saa aikaan nostoja myös treenattaessa joukkueharjoittelua, jota myös loukkaantunut pelaaja saa. Sitä siis sitten jollei mies mene kaupaksi ;)

From: hene10

This Post:
00
5324.848 in reply to 5324.847
Date: 8/3/2011 1:51:45 PM
Mutta oli miten oli, se pointti mitä mun piti kirjoittaa että olisin toivonut jo jotain itselle yllättävää pelaajia löytyneen, kerran on toi Mäentalokin U21 pyörähtänyt aikanaan. Näyttää vaan siltä että tie on vaan aika yksitoikkoinen ja aika tarkkaan kuitenkin noi mahdolliset potentiaaliset pelaajat on saatu jossain vaiheessa kiinni jo ennen kuin mies on maineeseen päässyt. Huonona puolena tuossa voisi tietysti nähdä myös sen että tapeeksi hyvin treenattauja pelaajia ei (ainakaan vielä) tule puskista ja tuskin jatkossakaan.

Niin, ei se sun pelipaikkavastaavasysteemi nyt mikään ihmeellinen apu tosiaan ole tänne aikuisten puolelle, aika helppo noi oikeesti joukkueeseen joskus mahdollisuuksia omaavat pelaajat on yksinäänkin pitää hyppysissä, vaikka sen perään vuolaasti itkitkin.

From: zafman

This Post:
00
5324.849 in reply to 5324.848
Date: 8/3/2011 2:27:52 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Kyllä siinä taustalla oli enemmän juurikin tuon leveämmän aktiivisen treenauksen kasvattaminen ja sitä kautta aktiivisten managerien pitäminen pelissä, sekä se jatkumo siihen että alusta asti noi kovimmat potentiaalin kaverit saisivat treeniä. Jollei noita pelaajia alusta asti katsota, niin miten sitten tuolta löytyy ne MVP, HoF tai legenda potentiaalin pelaajat 18v ja niille ohjeistaja? Kyllä siinä sitä massaa kuitenkin on kahlattavaksi aika paljon ja sen hallinointiin pelipaikkavastaavat on iso apu. Ja aika epätodennäköistä olisi jos maajoukkuepelaajan reitti ei kulkisi U21 kautta ja/tai sen seulonnan kautta jota U21 manageri/PPV tekee. Sitten kun ne pelaajat on "löydetty" niin on siitä sitten helppo maajoukkuemanagerin poimia marjat päältä, kun heistä tulee yli-ikäisiä U21 joukkueelle.

Että siinä mielessä maajoukkuemanageri pystyy pitämään ne kaikkein lupaavimmat pelaajat hyppysissä, mutta ilman ennen 22v ikää tehtyä työtä olisi siinä kyllä hommaa. Maajoukkue managerin pitää pystyä luottamaan siihen että U21 manageri tekee työnsä niin hyvin että se on maajoukkueelle sitten "helppoa". Jos tätä katsooa vaan kapealla näkökentällä ja ei näe PPV hyötyä, niin on syytä ehkä katsoa peiliin.

This Post:
11
5324.850 in reply to 5324.849
Date: 8/3/2011 2:33:26 PM
Noita mahdollisia tulevia MJ-pelaajiahan on just pilvin pimein joka draftissa...eiku... Montas HoF-potentiaalista (tai tietysti elävä legendakin käy) 18-vuotiasta vaikka nyt yli 3000 palkkasta oli tänä vuonna?

This Post:
11
5324.851 in reply to 5324.850
Date: 8/3/2011 3:00:54 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Riittävästi siihen että maajoukkuevalmentaja kävisi kaikki aktiiviset sarjat itse läpi, ottaisi yhteyttä näihin ja sitten sopisi U21 kanssa että saa antaa treeniohjeet niille. Toki tietysti hänellä voi olla näitä "näkymättömiä" apureita tai aikaa ylettömästi, mutta osa tarkoituksen tuolla pelipaikkavastaavilla oli tuoda lisää näkyvillä olevia managereita maajoukkuetoimintaan. Sitten voi kiistellä yhdestä kestoaiheesta, että kuuluuko vai ei alaikäiset maajoukkuevalmentajan ohjeistukseen. Toinen hyvä aihe on että miten maajoukkue kehittyisi parhaaksi mahdollisimmaksi järjestelmällisellä yhteisöllä vai minä itse-systeemillä? Varmaan pidät huonona ideana maajoukkueen kannalta tuota tutortoimintaakin (koska minä menin sen ensin ääneen sanomaan).

No vaalit meni ja äänestäneet halusivat muutoksen. Näistä on turha enää sinun kanssa jatkaa tällä erää, kun eri mies on ohjaksissa ja jotain sillä olisi lisää tulossa maajoukkuekuvioista.

This Post:
11
5324.852 in reply to 5324.851
Date: 8/3/2011 3:04:15 PM
Tottakai nyt pitää olla hiljaa, kun sä viimein itkit tahtosi läpi. Hyvä sinä.

This Post:
00
5324.853 in reply to 5324.852
Date: 8/3/2011 3:06:13 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Kyllä mä ihan yhtälailla tulen kritiikkiä antamaan jatkossakin, jos Iso_Massimon toiminnassa näen jotain eriskummalista tai nousee managerilla nesteraja liian korkealle.

This Post:
00
5324.854 in reply to 5324.853
Date: 8/3/2011 3:19:27 PM
Huoh...kellähän se raja nyt taas on noussu? Lopeta toi naurettava korkeimman oikeuden leikkiminen...

This Post:
00
5324.855 in reply to 5324.854
Date: 8/3/2011 3:22:57 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Minä luulin että tämä on koripallopeli, jossa kaikilla on yksi ääni mitä tulee maajoukkueeseen.

This Post:
00
5324.856 in reply to 5324.855
Date: 8/3/2011 3:24:11 PM
Samoin, väärässä olin...

Advertisement