Tylsää kun oli niin vähän vilkuilin tuota varastoitua dataa maajoukkue ja pelipaikkavastaavien ajalta, niin Mäentalo on tämän hetkisistä pelaajista ainoa, josta minulla ei ole mitään tietoja matkan varrelta maajoukkuepelaajaksi. Tosin en niin tarkasti kyllä kirjaa pitänyt noista isoista mieheistä PPV aikoina ja sen järjestö olen jo aikaa sitten poistanut, jossa sitä dataa oli jonkin verran. D.Mirosavljevicillä voi olla jotain tietoa miehen reitistä/kehityksestä olemassa.
Mutta oli miten oli, se pointti mitä mun piti kirjoittaa että olisin toivonut jo jotain itselle yllättävää pelaajia löytyneen, kerran on toi Mäentalokin U21 pyörähtänyt aikanaan. Näyttää vaan siltä että tie on vaan aika yksitoikkoinen ja aika tarkkaan kuitenkin noi mahdolliset potentiaaliset pelaajat on saatu jossain vaiheessa kiinni jo ennen kuin mies on maineeseen päässyt. Huonona puolena tuossa voisi tietysti nähdä myös sen että tapeeksi hyvin treenattauja pelaajia ei (ainakaan vielä) tule puskista ja tuskin jatkossakaan.
Mutta hei jotain positiivistakin... lueskelin tuossa globaalia ja toi cross-training saa aikaan nostoja myös treenattaessa joukkueharjoittelua, jota myös loukkaantunut pelaaja saa. Sitä siis sitten jollei mies mene kaupaksi ;)