Sintoo moito Litur, pero como xa deixei escrito nunha mensaxe previa ó sorteo: son parvo!!!
Ademáis da mala sorte.
A mala sorte de estar xogando todo o dia (24 horas) ó uncharted, e nun momento que me levantei do sofá, por necesidades fisiolóxicas de terceiro grado, tiven a mala sorte de que o meu cerebro licuado mandase unha orde de mareo ó meu corpo e golpeei a cabeza cun radiador (deses eléctricos, con moitas aristas).
Cando espertei estaba tirado no chan, coa man dereita sobre o ordenador, que por pura mala sorte caera desde o alto do radiador, onde o deixara para que secase o café que lle caera a noite anterior nun accidente fortuito provocado polos intentos de zafarme duns monstruos do Himalaya.
E alí deitado, coa man sobre o ordenador, non puiden evitar que o meu dedo pulgar (o que come os ovos e apreta o X do mando) sufrise un espasmo involuntario ó verse tan preto dunha tecla, e a pesares de que a miña cabeza dicía: nooooon! ó final o dedo pulsou o enter, coa malísima fortuna de que a frechiña do rato estaba sobre o símbolo de aceptar amistoso. Un ruso, para máis inri.
Espero que esta explicación che valla cómo desculpa por non xogar contra ti, pero como ves todo foi causa da sempiterna.
Un saúdo.
Barato.
P:D.: Aínda tirado no chan, coa brecha na cabeza, o cerebro en estado líquido e a metade do corpo durmido, fun quen de rematar a misión e atopar a pedra cintamani. E despois aínda ganei unha final da nba cos bucks.
Esta semana prometo dedicarlla á lectura e a correr polo parque.