Wat Primoss al aangaf, dit ligt al in de planning. Excuses als ik hier niet duidelijk in geweest ben.
Er is nu een duidelijke groep managers die of al een Project NT speler hebben en een groep die klaar staat om binnen 1 a 2 seizoenen alsnog een speler via draft/overname te bemachtigen.
Beide groepen ga ik mee communiceren. De groep huidige eigenaren van een Project NT speler heb ik al contact mee. De groep toekomstige eigenaren moet het balletje nog gaan rollen wanneer de draft er aan zit te komen..
In de zeer nabije toekomst hebben we straks dus sowieso wel minimaal 10 managers met een Project NT speler. We zitten nu namelijk al op 7 managers en er staan er een paar letterlijk te popelen om mee te doen! Die managers zal ik wekelijks contact mee houden via pm. MAar het mooie hier aan is, is dat wij allemaal onze inbreng gaan hebben wat ik die managers pm. Middels dicsussie op het O.B. forum over de te volgen training, welke speler voor welke positie getraind moet worden, etc. Ik zal gewoon als doorgeefluik fungeren van wat er op O.B. besloten wordt. Dit heeft 2 voordelen. Het zal voor de eigenaren duidelijker zijn wanneer 1 iemand hun de to-do-list stuurt via pm en we maken gelijktijdig gebruik van alle kennis waar wij als hechte community over beschikken.
De kans is echter wel aanwezig dat ik nog 1 manager ga aantrekken om contact te onderhouden met de eigenaren. Nu is het te overzien, maar wanneer we 2 drafts verder zijn en dus heel wat meer managers moeten benaderen is het misschien beter om 1 manager voor de pg/sg posities aan te stellen om de pm's te versturen en ik de sf/pf/c. Maar daar denk ik nog even over na. Eerst kijken hoeveel tijd/energie het daadwerkelijk vergt.. Wanneer deze taak je wel wat lijkt kan je mij dit alvast laten weten.
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info