BuzzerBeater Forums

BB Nederland > NT seizoen 35

NT seizoen 35

Set priority
Show messages by
From: Tesse

This Post:
00
279786.86 in reply to 279786.85
Date: 10/24/2016 3:43:40 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533533
Second Team:
The Milk
Ja zeker. Had gedacht dat we echter aan thuisvoordeel en een beter team wel genoeg zouden hebben om TIE te spelen.

Maar dan helaas met een dubbele overtime en zelfs gelijke stand tot de laatste seconde, een gemiste kans van hun kant maar dan een shooting foul bij ons.

Crunchy! If you eat fast enough
From: Ruaidri

This Post:
00
279786.87 in reply to 279786.86
Date: 10/24/2016 4:06:25 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538538
Second Team:
Silver Onions
Ja is de vraag of wij wel echt een beter team hebben. Weet nog van mijn tijd als BC dat het verschil tussen nummer 25 en nummer 55 van de wereldranking niet veel was.

Zuur, maar goed. Volgende week winnen. Wie weet toch nog top 8 plek.

Only in the dark, we succeed!
This Post:
00
279786.88 in reply to 279786.87
Date: 10/31/2016 3:43:06 PM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
502502
Second Team:
South Dragons II
Ajj weer overtime. Andorra gooit er een gelijkmakende driepunter in 24 seconden voor tijd en komt zelfs 2 punten voor met 2 seconden te gaan. Gelukkig nog een buzzerbeater van Beukman. Hopelijk nu alsnog de winst!

This Post:
00
279786.89 in reply to 279786.88
Date: 10/31/2016 3:52:44 PM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
502502
Second Team:
South Dragons II
Double OT...

This Post:
00
279786.90 in reply to 279786.89
Date: 10/31/2016 5:08:37 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533533
Second Team:
The Milk
Wow. Dit keer het muntje net de goede kant op. Wat een wedstrijd. Jammer dat ik hem niet live zag...of juist fijn.

This Post:
33
279786.91 in reply to 279786.90
Date: 11/7/2016 5:28:28 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533533
Second Team:
The Milk
Eerste ronde uitschakeling door Indonesie

Helaas we liggen eruit. 105-103 verloren. Dit is wel een teleurstelling na een heel goede start begin dit seizoen. Belangrijkste oorzaak was misschien wel het verlies 2 weken eerder tegen Singapor. Ik dacht ze niet te onderschatten en dat TIE oprecht wel zou kunnen met thuisvoordeel. Helaas was een CT tegen TIE voor ons toch net niet te doen na een dubbele overtime. Hadden we die gewonnen door Normal te spelen dan was enthousiasme maar iets minder geweest en hadden we met een 3e plek wel een geweldige uitgangspositie gehad.

Maar ja. Alsnog hadden we thuisvoordeel tegen Indonesie. Ook hun basis zag er best goed uit al denk ik wel dat hun guards de zwakke plek waren. Hun inside aanval was echter wel een gevaar met een ruimere en betere keuze aan bigs en volgens mij net als wij een sterke SF. Qua vormen zat het niet mee bij ons met ten Brink en v Ittersum in vorm 7 en ook ons outside SF weapon Asser op vorm 7. Niets ten nadele van de coaches aangezien die juist vaak deze spelers in goede vorm hadden en zeker v Ittersum heeft een duidelijke blessure als aanleiding.

Qua tactiek had Ruaidri nog wel een andere optie voorgesteld die ik heb overwogen. Motion en Steen op SG ipv Bult. Uiteindelijk toch aan deze Princeton vastgehouden met Bult omdat ik voor de Motion teveel twijfelde of Steen en Eriks hun man consequent zouden kunnen verslaan (iets wat ik bij Bult meer vertrouwde). Ook hoopte ik dat Stienstra in een Princeton meer zou krijgen dan in een Motion aangezien hij volgens mij de zwakste guard tegenover zich had. Mogelijk zou die wel net goed hebben uitgepakt. Gegokt en verloren al hoef ik nu in ieder geval niet te twijfelen of ik toch voor de Princeton met Bult had moeten gaan.

Bij deze wil ik de managers op het Oranjeboven forum nog wel bedanken voor de feedback bij het posten van de opstellingen. Dit heeft meerdere keren voor kleine veranderingen gezorgd waarbij ik bijvoorbeeld van een Low Post naar Look Inside ging of net een starter en backup omdraaide. En het opschrijven van de tactieken zorgde in de eerste plaats al dat ik bewuster over de opstelling nadacht.

Ik zal voor de scrimmages kijken of ik de 3k speler nog uit het team kan gooien en dan een vervanging oproepen van een aankomende speler. Ik ben er nog niet over uit of ik ook nog wat oudere spelers tijdelijk vervang voor jongere spelers ter aanmoediging (+ motiverend, - minder salariskorting voor de oudjes)

This Post:
00
279786.92 in reply to 279786.91
Date: 11/8/2016 3:58:03 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14211421
Jammer coach, ondanks de uitschakeling kan je denk met trots terugkijken op dit seizoen, wat echt perspectief biedt voor de komende seizoenen. Excuses voor de vorm van Asser, maar ik had hem afgelopen week echt nodig tegen 2 rivalen.

Achteraf is altijd makkelijker praten, dus ik zou niet teveel inzitten over de dingen die je anders had kunnen doen, anders dan ze in de toekomst mee te nemen in je overweging.

This Post:
11
279786.93 in reply to 279786.92
Date: 11/8/2016 9:51:51 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533533
Second Team:
The Milk
Thanks. Al zal ik ze vooral nog meenemen in toekomstig advies aan volgende coaches. Als er een Nederlandse coach geinteresseerd is in het NT (of meerderen) ben ik er helemaal voor dat iemand anders het stokje weer overpakt.

Ik merkte dat ik het heel leuk vind om met dit spelersmateriaal na te denken over opstellingen, maar dat ik er toch ook wel zo'n 5-6 uur per wedstrijd instopte met verzamelen van informatie over voorgaande wedstrijden, line-ups, forumposts waarin ik ze deelde. Ik denk dat dit zeker de moeite waard is maar merkte dat het af en toe ook wel druk voelde in de drukkere periodes op werk/thuis.

Bij een volgende coach denk ik wel graag mee natuurlijk en doordat ik het spelersmateriaal nu ook een beetje ken denk ik ook wel beter te kunnen bijdragen dan voorheen.

From: primoss

This Post:
11
279786.94 in reply to 279786.93
Date: 11/8/2016 10:38:45 AM
Overall Posts Rated:
408408
Ik denk ook dat je het maximale eruit hebt gehaald,dat je een CT tegen krijgt in de vorige wedstrijd is altijd mogelijk en dan verlies je de pot net.En dat kan vervelend uitpakken met de loting,wat dan ook is gebeurd.En dan ook nog de laatste wedstrijd net met 2 belangrijke toppers niet kunnen starten Epi die net terug is van een blessure en ten Brink in een matige vorm,en die 2 spelers zijn voor het team onmisbaar wanneer je tegen een sterke tegenstander moet spelen.
Ik wil je in ieder geval bedanken voor je inzet voor de afgelopen 2 seizoenen!!

* Ik ga me in ieder geval kandidaat stellen voor het NT,op de een of andere manier blijft het bondscoachschap me toch aan trekken

Last edited by primoss at 11/8/2016 11:30:28 AM

This Post:
00
279786.95 in reply to 279786.94
Date: 11/9/2016 2:55:28 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533533
Second Team:
The Milk
Thanks. Zou mooi zijn als je het wordt. In dat geval was geef ik het stokje gewoon weer terug nadat ik het van jou door heb gekregen.

Benieuwd of er net als vorige keer meerdere kandidaten zijn.

This Post:
00
279786.96 in reply to 279786.94
Date: 11/9/2016 2:55:30 AM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533533
Second Team:
The Milk
Thanks. Zou mooi zijn als je het wordt. In dat geval was geef ik het stokje gewoon weer terug nadat ik het van jou door heb gekregen.

Benieuwd of er net als vorige keer meerdere kandidaten zijn.

Advertisement