No et puc dir el que has de fer.... cadascú amb els seus jugadors pensa d'una manera i totes són vàlides ;) No veig bé lo de no fer alineació, però també vaig tindre problemes d'aquest estil quan vaig ser NT-ABS d'Andorra al HT fa dos anys. Ara em presento per la U20 de HT per si puc arrencar algun vot des d'aqui ;) Però es clar vaig amb un equip darrera que em treurà molta feina, perquè si anes de presentar-me jo sol no ho faria.
Jo aquesta setmana l'he entrenat, al Jordi Caelles, pressió i m'ha pujat justament de nivel, però a la següent torno a canviar per millorar-li penetracion y manejo, perquè no sigui que s'em canvii a aler, encara que per alçada, i per que no tinc moltes més opcions a l'equip, em vindria molt bé, i em dones una idea pels play-offs ;) Però si m decanto per ell de base, és perquè la puntuació final del partit i el seu rendiment millora molt mes de base que d'aler.
Albert Xipres a la selecció, aquest si que et pot jugar molt bé d'aler, al mateix que d'ala pivot el Ponç Torrents ;)