Jeg har lige siddet og brugt 1 times tid på at skrive en valgtale, og da jeg så fik læst den igennem , og læst LA-Pirates valgtale, kan jeg kun konstatere at vi har fuldstændig samme visioner og mål for u21 holdet.
Jeg beklage min manglende oplæg før/efter kampe, men det er ikke hvad der har været prioriteret.
Til mit forsvar vil jeg sige, at talentmassen ser langt bedre ud i år, end den har gjort i mange, mange sæsoner i DK .
Så der vil jeg give mig selv en "thumbs up" .. Og selvfølgelig Thumbs up til de managers der har været med i forløbet.
Jeg håber meget, at i alle vil stemme på LA-Pirates, da han er den rette mand.
Jeg stiller selvfølgelig mig selv til rådighed til den kommende U21 træner, hvis han finder det nødvendigt, om det bliver Pirates eller ej.
Jeg vil gerne slutte med at takke for et par gode og lærerige sæsoner.
Det har været en fornøjelse at være jeres u21 coach , og jeg håber ikke, at i synes jeg har været helt forfærdelig.
Jeg vil gerne takke LA-Pirates for hjælp og støtte igennem min periode.
Så vil jeg gerne takke alle jer der har haft talenter på jeres hold, og taget en tørn for Danmark.
Og sidst men ikke mindst vil jeg gerne takke A-landsholdstræneren, Funzip, der gør mere for BB-Danmark end nogen anden. I skulle bare vide ;-)
Jeg trækker mig officielt fra valget.
HUSK NU AT STEMME !
Fortsat god påske
- Den afgående U21 coach - donskar