Met Harte had ik precies dezelfde eerste drop! Ik vind het sowieso wel vreemd hoe drops werken, ik snap dat een dubbele drop van 16.0 naar 14.9 kan zijn, maar dat het wekenlang niet tot 1 niveau daling leidt en dan opeens meer dan 1.0? Wordt het random bepaald welke skill dropt en hoeveel deze dropt variërend van 0.1 tot 1.1 ofzo? In tegenstelling tot dat alles een beetje geleidelijk zakt?Die van mij dropte dus van 16 naar 13 wat zou betekenen dat een drop ook 2.1 kan zijn. Ik heb in ieder geval hierdoor het idee dat ze niet constant zijn maar inderdaad 1 gekozen skill en dat die dan een variabele hoeveelheid kan droppen. Mogelijk wordt die skill gekozen met een grotere kans voor de hogere skills of iets dergelijks, maar ik weet er inderdaad ook erg weinig van.
Met Harte had ik precies dezelfde eerste drop! Ik vind het sowieso wel vreemd hoe drops werken, ik snap dat een dubbele drop van 16.0 naar 14.9 kan zijn, maar dat het wekenlang niet tot 1 niveau daling leidt en dan opeens meer dan 1.0? Wordt het random bepaald welke skill dropt en hoeveel deze dropt variërend van 0.1 tot 1.1 ofzo? In tegenstelling tot dat alles een beetje geleidelijk zakt?