No perhana, mitkä keskustelut teillä täällä onkaan! Mähän oon missannu valtavasti! 95 postia tänä kautena jo!
Tää on kyllä ihan mun paha, etten oo huomannu tätä. En vaa ollu ikinä laittanu tän sarjan foorumia suosikkeihin, ku kelasin että tuskin täällä juuri mitään puhutaan, ku viime kaudella II.2:kin ihan vaan muutamia viestejä porukka lähetteli kuukaudessa tyyliin. Ja ku tää ei ole suosikeissa, ni ei sitä ikinä tuu kattottuu...
Sori hei :) Meitsi tulee varmasti osallistumaan jatkossa hyvinkin aktiivisesti tänne. Harmi vaan että meni puolet kaudesta spotata tää, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan (eikä silloinkaan, ellei Tiimi olis vähä kyselly -->KIITOS).
Zwölfin riveissä näkyy liikettä. Minkähänlaista jamppaa on luvassa korvaamaan tuota myytyä kunnia kohtaan. Rupeekohan Zwölf aloittelemaan kilpavarustelua? Toivottavasti ei ainakaan ehi hankkia mitään mörköä ennen meidän ottelua!
Joo, mulla on nyt kyllä enemmänkin treenijakso menossa ja treenikkeet on niin kusisia vielä etten oikeen pysty haastamaan kunnolla sarjan kovimpia, ainakaan pleijareissa enää. Noita vanhoja veijareita aloin tovi sitten vaihtelemaan nuorempiin ja ton yhen vanhan treenikkeen myin kans (660k sain vaikka 250k lähin pyytämään! Kuka hitto siitä niin paljon halus maksaa? :) ).
Nousuun Zwölfistä siis tuskin vielä tällä kaudella on, mutta sen lupaan että kiusaa tullaan tekemään, minkä kyetään. :) Raha kuitenkin tähtäimessä mennään tällä kaudella...
rubbercube