Avataan tätä nyt itsekin.
Joukkue ei tosiaan ole niin vahva kuin parhaina kausina, mutta sillekkin on omat selityksensä.
1. Possulla oli käytössä mahtava PPV-arsenaali, mikä tarkoitti selvää helpotusta hänen työhönsä. Itse en saanut juuri missään vaiheessa apua tähän hommaan keneltäkään paitsi rubbercubelta ja sirtemeltä pestini loppuvaiheessa. Yritin parhaani mukaan ohjeistaa pelaajia, mutta väitän, ettei kukaan olisi onnistunut ainakaan paljoa minua paremmin.
2. Parhaat junnut on ohjeistettu minun aikanani maajoukkueen käyttöön, joten U21 on kärsinyt siitä. Tämä oli yksi teema vaaliohjelmassani, jonka seurauksena minut valittiin U21- managerin paikalle.
3. Managerien määrän vähentyminen Suomessa=vähemmän treenaajia
Sitten vielä ajatukseni huonon alkukauden syistä:
1. Hieman liian kapea materiaali joukkueessa
2. Hieman epäonniset tappiot (kuten omalla ensimmäisellä kaudella kävi)
Toivon, ettei ketään nyt alettaisi syyttelemän, vaan keskityttäisiin parantamaan joukkuetta. Ehdottomasti nyt apua rubbercubelle pestin hoitamiseen jos tilannetta halutaan parantaa.
Vielä näin ns. omaksi puolustukseksi, viime kauden joukkue MM-jatkokarsinnoissa olisi ehdottomasti kuulunut ainakin itse MM-kisoihin, jopa neljän parhaan joukkoon ilman Brassien täpöilyä vikassa matsissa. Ja tämän ikäluokan olin itse kasannut jo.