BuzzerBeater Forums

BB Nederland > This is no fun

This is no fun (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: BinMei

This Post:
00
16067.9 in reply to 16067.6
Date: 2/15/2008 5:42:33 AM
Overall Posts Rated:
55
Ik begrijp niet waarom jij denkt dat een Newbie überhaupt spelers moet kopen. Een Newbie kan ook gewoon beginnen te trainen en een goede opstelling te maken met de spelers die hij heeft en dan gewoon langzaam aan beginnen geld te verdienen. Als anderen sneller geld verdienen door te traden...fijn voor hun, dat hoeft jou toch niet te stoppen het op een andere wijze te doen?

This Post:
00
16067.10 in reply to 16067.9
Date: 2/15/2008 6:25:56 AM
Overall Posts Rated:
11
Good point. Wie zegt dat hun manier van spelen fout is?
Neem daytrader Ballhuufer(grootse daytrader in mijn ogen), hij heeft onwijs veel geld. koopt hij hier nou een beker mee? NEE, want hij staat niet eens bovenaan in zijn league.
Wat ik bedoel is dat elk manager op een ander manier het spel ervaart en dus leuk of niet leuk vindt. Om de nieuwkomers zo af te kraken en te zeggen dat ze nooit ver komen is toch overdreven?

This Post:
00
16067.11 in reply to 16067.10
Date: 2/15/2008 6:56:23 AM
Overall Posts Rated:
00
Eensch.
Ik speel het spel voor de fun, kan mij het wat schelen hoe ver ik echt kom. Ik heb op het begin helemaal niks gekocht, laatst een paar spelers voor 1 of 2k gekocht. Wel heb ik een Nederlands international. Ik speel denk ik net iets langer dan een seizoen. Verder heb ik geen flauw idee van de tactiek die ik toe moet passen, welke spelers waar nu echt het beste zijn. Als ik wil daytraden zal me dat best wel lukken, maar dat betekent niet dat ik gewoon gelijk alles kan winnen.

This Post:
00
16067.12 in reply to 16067.11
Date: 2/15/2008 7:04:39 AM
Overall Posts Rated:
00
Ik ben net als jij vorig seizoen begonnen. Wat ik gedaan heb is een aantal top spelers verkocht die ik niet ging trainen. Daardoor had ik een potje om jong talent te kopen. Voor plekken die open vielen heb ik wat oudere spelers gekocht die minder duur zijn. Daarnaast is het mogelijk om je ticketprijzen te verhogen waardoor je inkomen zal toenemen. Vergeleken met vorig seizoen scheelt me dat al 30k per wedstrijd.
Daarnaast zijn de prijzen zeker veranderd waardoor je voor minder geld toch trainbare spelers kan kopen.

Er zijn dus zeker mogelijkheden om als newbie een goede start te maken. Ik denk dat het mij in een half seizoen toch redelijk gelukt is om een leuk team neer te zetten.

From: Servier
This Post:
00
16067.13 in reply to 16067.1
Date: 2/15/2008 7:57:17 AM
Overall Posts Rated:
00
Best wel interessant. Vinden jullie ook niet. Iedereen is het er mee eens dat het wel degelijk mogelijk is vanuit je eigen (bestaande) team uit te bouwen. Daar ben ik dan ook aboluut voor. Ik doe zelf ook mijn best om hogere divisies te bereiken.

En inderdaad er is absoluut niets mis met koehandelen. Het gebeurt immers allemaal binnen de regels van BB.

Maar toch zou ik persoonlijk (en ik denk allen van jullie ook) eens het verhaal willen horen van iemand die NU in divisie IV of V zit.
Eens kijken of die nou ook zo denken als WIJ allen. En ik bedoel geen "second teams" en "tweede log-ins".......als jullie begrijpen wat ik bedoel, of juist niet?

This Post:
00
16067.14 in reply to 16067.13
Date: 2/15/2008 7:59:30 AM
Overall Posts Rated:
506506

Maar toch zou ik persoonlijk (en ik denk allen van jullie ook) eens het verhaal willen horen van iemand die NU in divisie IV of V zit.
Eens kijken of die nou ook zo denken als WIJ allen. En ik bedoel geen "second teams" en "tweede log-ins".......als jullie begrijpen wat ik bedoel, of juist niet?

Er zijn geen menselijke teams in de IV in Nederland, een V hebben we nog niet eens.
Misschien kan je het bij Spanje proberen ofzo, daar hebben zo 3000 actieve teams dacht ik ;)

This Post:
00
16067.15 in reply to 16067.14
Date: 2/22/2008 11:41:10 AM
Overall Posts Rated:
11
Ik ben net geen IV meer, vorig seizoen begonnen en meteen finale gespeeld. En gepromoveerd. Ik heb weinig nieuwe spelers gekocht (zeker niet ge-daytrade) en heb een goede draft gehad. Inmiddels dus in klasse III actief en ik sta ongeslagen bovenaan en beker nog mee in ronde 4.

Ik vind het commentaar dat het erg moeilijk is dan ook onterecht: je kan door je geld goed te gebruiken best wat leuks neerzetten. Wat wel jammer is, is dat je tegen weinig human teams speelt en (te) veel bots. Dat maakt het voor nieuwe trainers wel minder leuk in het eerste seizoen.

This Post:
00
16067.16 in reply to 16067.15
Date: 2/22/2008 1:22:33 PM
Overall Posts Rated:
00
Hier sluit ik me bij aan! Heb zelf 2x gedaytrade waarbij ik slechts 15000 heb verdiend. Hierbij blijf ik ver achter bij de manager die nota bene dit topic opende en die hier zelf veel geld aan verdiende. (no hard feelings, zoals je zelf zei: het is legaal en dus is het alleen maar slim)

Het belangrijkst is gewoon het hebben van een goede trainer zodat je spelers snel beter worden. Als je dan je arena wat uitbreidt is het niet eens nodig om aan- of verkopen te doen omdat je voldoende geld hebt om spelers te halen! Dat met die bots is inderdaad niet leuk maar daar ben je volgend seizoen mooi vanaf als je zo door gaat. En anders kun je altijd nog wat vrienden opnaaien om ook Bb te spelen:P