De reden dat ik verder niet meer correspondeer over Van de Ven, is dat diens betreffende manager veelvuldig aan 'trolling' doet. Ik heb duidelijk uitgelegd wat er nodig is voor de betreffende speler om de selectie te halen, heb daarbij de keuze aan de manager gelaten om te kiezen tussen bepaalde zaken. Uit respect voor de manager plaats ik niet op het forum welke onderdelen dat zijn, zodat zijn tegenstanders niet weten waar zijn kwaliteiten liggen. Als er vervolgens bij elke post een steek onder water komt, het zij zo. Maar ik ben van mening dat de community dan ook recht heeft op de waarheid en niet het verhaal dat de manager er nu van maakt.
Laat ik nogmaals stellen, de beste spelers zullen in het U21 team spelen. Er zal nooit een garantie voor spelers komen dat ze in de basis of in de selectie komen, de enige garantie is dus voorstaande regel. Ik ben blij dat de speler nog steeds traint en progressie boekt en hoop dat zijn manager daar mee door blijft gaan. Uiteindelijk komt de speler er wel, tenminste als zijn voornaamste kwaliteit niet het rijden van de spelersbus is... trekt u allen daar uw conclusies uit!