Ok! Läste igenom spelmanualen för förta gången nyss, jag hade inte en aning om att promotionbonusen låg på 1,5M$, trodde den var betydligt lägre. Samt att fan-boycotten tydligen inte påverkar speciellt mycket så länge man vinner en match då och då samt inte har en 15-20M$ på banken. Man lär sig något nytt varje dag..
Då är jag mer benägen att hålla med dig såklart, jag tror också på att du skulle tjäna på det. Du har nog ett tillräckligt bra lag redan nu för att ta ett par vinster i SBBL med en crunch här och där och eftersom du får minst en säsong till på dig så jag tror jag inte att fan-boycotten skulle påverka dig avsevärt mycket. Men du vet nog vad som krävs där bättre än mig så det avgör du nog bättre själv.. ;)
Tack! Jag hoppas också på det. Vi har aldrig varit ett lag som sparar ihop stora summor pengar och vår pengakista är i det närmaste tom. Ska lyckas uppgradera/byta ut coachen och läkaren i det värdelösa staff-systemet också.. Med det sagt så bör promotionbonusen räcka till en ny Guard/Forward beroende på spelsystem och sedan bör vi vara någorlunda redo också.