Doncs seguint una mica amb el fil, em presentaré també.
Em dic David i sóc d'una ciutat propera a Barcelona i en referència a BB diré que aquesta és la meva segona etapa al joc. Abans vaig estar amb un altre equip de la temporada 3 fins la temporada 30. La meva màxima fita al joc van ser unes semifinals de PO de II divisió i arribar més o menys lluny a la Copa.
Ara farà 10 temporades que he tornat, i va ser una tarda tonta d'aquelles on et preguntes què se n'haurà fet d'aquell joc al que jugaves per internet fa 20 anys, vaig anar a Google i efectivament encara existia BB. Doncs sense dubtes em vaig registrar de nou i aquí estic.
Ja en la meva primera etapa vaig ser LA de Català i en aquesta etapa han tingut l'avinentesa de fer-me també LA al jo sol·licitar-lo. També sóc moderador dels fòrums.
En aquesta curta segona etapa he aconseguit un ascens a III i un MVP (a l'MVP li dono molt valor perquè era un jugador entrenat des dels 3.300 de sou). He estat buscant de nou l'ascens a III amb bones plantilles però sembla que els autèntics equipassos de III han caigut tots a la meva lliga
Igualment porto ja un parell de temporades enrolat juntament amb el Gerard al projecte (obert a tothom) de la selecció u21 d'Andorra, entrenant jugadors des de baix de tot per construir una selecció competitiva i de futur també per l'absoluta. Així continuaré una bona temporada ja que em posa molt calent veure les fletxetes els divendres
Poca cosa més, salutacions a tots i endavant!